امام جمعه آبادان:

دشمنان بدانند که ایران اسلامی قدرتمندانه اهداف خود را دنبال می‌کند

حجت‌الاسلام غبیشاوی به سفر رییس جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت‌: غرب و دشمنان ایران سال هاست که جنگ رسانه‌ای را علیه کشور در پیش گرفته‌اند که در جریان سفر رییس جمهور به روسیه نیز مشاهده شد اما ایران همچنان قدرتمند اهداف خود را دنبال می‌کند
کد خبر: ۵۰۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 21January 2022

دشمنان بدانند که ایران اسلامی قدرتمندانه اهداف خود را دنبال می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس در اهواز، حجت الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان با انتقاد از عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در عمران شهری آبادان اظهار داشت: این سازمان ظرفیت‌های بالایی برای عمرانی و رفع محرومیت از مناطق محروم آبادان دارد که تاکنون مردم از آن بهره‌مند نشده‌اند.

وی افزود: مدیریت جدید این سازمان هنوز روی ریل قرار نگرفته و انتظار می‌رود در عمران شهری آبادان تلاش بیشتری کند. وضعیت آسفالت و فاضلاب شهر آبادان بسیار اسفناک است که باید به مطالبه مردم در این راستا رسیدگی شود.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان به سفر رییس جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت‌: غرب و دشمنان ایران سال هاست که جنگ رسانه‌ای را علیه کشور در پیش گرفته‌اند که در جریان سفر رییس جمهور به روسیه نیز مشاهده شد اما ایران همچنان قدرتمند اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان با فشار اقتصادی و تحریم‌ ظالمانه سعی در تفرقه‌افکنی بین مردم و مسوولان دارند ولی مردم هوشیار و پایبند به نظام جمهوری اسلامی و رهبری هستند.

امام جمعه آبادان یادآور شد: خواندن نماز رییس جمهور در کاخ کرملین روسیه پیام‌های زیادی دارد و غربی‌ها بدانند ایران اسلامی راهش را با قدرت ادامه می‌دهد.

غبیشاوی در ادامه سخنانش با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر افزود: اسلام جایگاه زن را ارتقا داد و خداوند به کار و خدمت زن در خانه و خانواده، تربیت فرزندان و تمام فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد ارزش داده و آن را هم ردیف جهاد می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار