با صدور بیانیه‌ای؛

شورای امنیت به حمله تلافی‌جویانه یمنی‌ها به امارات واکنش نشان داد

شورای امنیت سازمان ملل به حمله تلافی‌جویانه یمنی‌ها به امارات که در پاسخ به جنایت‌های ابوظبی در همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی به انجام رسید، واکنش جانبدارانه‌ای نشان داد.
کد خبر: ۵۰۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 21January 2022

شورای امنیت به حمله تلافی‌جویانه یمنی‌ها به امارات واکنش نشان دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز جمعه در واکنشی جانبدارانه از جنایت‌های امارات در همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در حمله به مردم مظلوم یمن حمایت کرد!

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای به اتفاق آراء واکنش تلافی جویانه مبارزان یمنی در حمله روز دوشنبه به امارات را محکوم کرد!

این در حالی است که با گذشت چند سال از آغاز تهاجم ائتلاف سعودی به مردم مظلوم یمن، شورای امنیت در حالیکه تماشاگر حملات وحشیانه این ائتلاف است در این خصوص واکنشی از خود نشان نداده و عملاً در راستای سیاست‌های آمریکا عمل می‌کند. سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر نیز نظاره گر حملات ائتلاف مذکور به مردم یمن هستند.

منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از انفجار سه تانکر حامل نفت در منطقه «المصفح» در امارات خبر دادند.

به دنبال وقوع انفجار مذکور آتش سوزی گسترده‌ای در منطقه المصفح به وقوع پیوست. المصفح یک منطقه صنعتی است که در جنوب غرب شهر «ابوظبی» امارات واقع شده است. پلیس ابوظبی ضمن تأیید خبر وقوع انفجار در منطقه المصفح گفت: در پی انفجار تانکر‌های سوخت، سه نفر کشته و شش نفر دیگر مجروح شده‌اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار