مدیر شبکه پویا در بازدید از نمایشگاه الگونما:

نمایشگاه «الگونما» راه‌حل و آسیب‌شناسی را با هم به نمایش می‌گذارد

سرشار در بازدید از نمایشگاه الگونما گفت: الگونما پس از تجربه چندین ساله خود به یک پختگی و قوام رسیده است مهمتر از آن به یک راه حل و آسیب شناسی خوبی رسیده است.
کد خبر: ۵۰۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ - 26January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمد سرشار» مدیر شبکه کودک در بازدید از نمایشگاه الگونما با تشکر از عوامل برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: در حوزه‌های شخصیت‌های قهرمانی و صنایع فرهنگی جنگ نرمی وجود دارد و با کمک این شخصیت‌ها می‌توان جنگ نرم را به نفع داخل راهبری کرد.

مدیر شبکه کودک اضافه کرد: قهرمان‌ها و شخصیت‌ها محبوب دنیای اصلی کودک را می‌سازند. شخصیت‌ها و قهرمان‌ها کمک می‌کنند تا صفات اخلاقی در خردسالان شکوفا شود و آرمان‌هایی که در زندگی روزمره ممکن است به آن نرسند روی صفحه تلوزیون تماشا کنند.

وی افزود: آثار هنری می‌تواند بذر‌هایی برای به ثمر رسیدن کودک باشد تا شخصیت آن‌ها را در بزرگسالی شکل دهد و ایده‌های بزرگی که برای زندگی بهتر بشریت و سعادت دنیوی و اخروی را در این آثار دنبال کنند.

سرشار با اشار به اهمیت شخصیت پردازی اضافه کرد: در هر دوره‌ای شخصیت‌ها و قهرمان‌های قصه‌ها خاطره آن نسل هستندو

مدیر شبکه کودک با اشاره به نقش صداوسیما در این حوزه اضافه کرد: وظیفه شبکه کودک آن است که آثاری که در زمینه شخصیت‌ها تولید می‌شود را به بهترین شکل خود نمایش داده و با تبلیغات مناسب آن‌ها را معرفی کند.

به گزارش دفاع‌پرس، نمایشگاه «الگونما»، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشم‌انداز مطلوب حوزه کاراکتر و شخصیت می‌پردازد به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از ۲۸ دی الی ۱۲ بهمن‌ در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار