«جهاد تبیین» پرفروش‌ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه مجازی کتاب

تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با عنوان «جهاد تبیین» پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد.
کد خبر: ۵۰۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ - 29January 2022

«جهاد تبیین» پرفروش‌ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه مجازی کتاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کرده است و تا روز هفتم نمایشگاه، کتاب «جهاد تبیین» در اندیشه‌ی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات است؛ این در حالی‌ست که چاپ نخست کتاب «جهاد تبیین» به علت استقبال بسیار خوب مخاطبان به اتمام رسیده بود و در سه روز نخست، در فهرست کتب نمایشگاه مجازی حضور نداشت.

همچنین از بین کتب فقهی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، دو کتاب «اجوبة الاستفتائات» و «رساله‌ی نماز و روزه» که حاوی آخرین نظرات فقهی معظّمٌ‌له می‌باشد و با صفحه آرایی و طرح جلد جدید منتشر شده‌اند، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

نمایشگاه مجازی کتاب تا ۱۱ بهمن ماه تمدید شده و مخاطبان می‌توانند آثار انتشارات انقلاب اسلامی را با ۲۰٪ تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور از سایت book.icfi.ir تهیه کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار