پیام استاندار قم:

انقلاب اسلامی متکی بر فرهنگ مقدس جهاد و شهادت است

شاهچراغی گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر اصول و ارزش‌های دینی و متکی بر فرهنگ مقدس جهاد و شهادت است و بارقه‌های امید و معنویت را در دل تمامی مستضعفان زنده کرد.
کد خبر: ۵۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 31January 2022

انقلاب اسلامی مبتنی بر فرهنگ مقدس جهاد و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمد شاهچراغی» استاندار قم به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین فجر انقلاب، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام استاندار قم به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«ایام الله دهه فجر» تجلی شیرین‌ترین جشن ملت ایران، زرین‌ترین صفحه تاریخ این سرزمین و یادآور شکوه و عظمت ملت نستوه و شجاعی است که پای در رکاب امام و رهبر صالح خویش، بر علیه ظلم و بیداد حکومتی فاسد و خودکامه بپاخاست و با ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی، خالق حماسه جاودان و شکوهمند انقلاب اسلامی شد.

انقلابی بی نظیر و مبتنی بر اصول و ارزش‌های دینی و متکی بر فرهنگ مقدس جهاد و شهادت، که بارقه‌های امید و معنویت را در دل ملت بزرگ ایران و تمامی مستضعفان و آزادگان جهان زنده کرد و پس از قرن ها، عزت، خودباوری و حیات این ملت را جانی دوباره بخشید.

شجره طیبه انقلاب اسلامی از همان ابتدا و با قدرت و صلابت هر چه تمام، در مقابل همه توطئه ها، فشار‌ها و کارشکنی‌های جبهه استکبار ایستادگی نموده و دستاورد‌های بزرگ و پرافتخاری را در عرصه‌های مختلف به ارمغان آورده است.

امروز هم ملت بصیر و لحظه شناس ایران اسلامی، حفظ اتحاد، همدلی و هوشیاری در برابر دسیسه مزورانه نظام سلطه در سیاه نمایی اوضاع کشور و ناامید ساختن مردم نسبت به آینده نظام و سلب اعتماد آن‌ها به مسؤلان را زمینه ساز تداوم عزت، اقتدار و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی و ضامن عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی دانسته و برای تحقق آن از هیچ تلاش و مجاهدتی فرو گذار نخواهند بود.

ضمن تبریک چهل و سومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهداء، ایثارگران و حماسه آفرینان میهن عزیز اسلامی را گرامی داشته و رجاء واثق دارم که اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار استان مقدس قم امسال نیز همانند گذشته با حضور پرشور و گسترده خود در برنامه‌های این دهه مبارک به ویژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق و عهد و بیعت دوباره‌ای را با آرمان‌های نهضت الهی امام عظیم الشأن (ره) و مقتدای امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها