فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان محمودآبادی در ایام دهه فجر

«ابراهیم‌نژاد» از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان محمودآبادی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ - 31January 2022

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان محمودآبادی در ایام دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه محمودآباد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام (ره) هر آنچه در مورد انقلاب صحبت کردند پشتوانه آن را مردم می‌دانستند و امروز هم رهبر معظم انقلاب همیشه در کنار مردم بودند.

وی افزود: در تمامی عرصه‌ها مردم حضور داشته‌اند و حضور پر رنگ آن‌ها همیشه بیانگر حمایت از انقلاب است؛ مردم در دفاع مقدس پشتوانه رزمندگان بودند و از آنان حمایت کردند.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: دشمن در این ایام دنبال نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی است بنابراین باید دستگاه‌های نگاه خود را در ایام به سمت خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان محمودآبادی خبر داد و بیان داشت: دهه فجر امسال عرصه خدمت‌رسانی به مردم است و ۴۳ برنامه محوری با عنوان چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان برگزار می‌شود.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان از خدمات بهداشتی در سطح روستاها، نذر خون بهانه‌ای برای تامین کمبود خون در مازندران، میز خدمت استفاده از ظرفیت مسئولان برای خدمت به مردم، فعال‌تر کردن گشت رضویون استفاده از ظرفیت بسیجیان برای امنیت مردم، اردو‌های جهادی و ساخت ۱۶ خانه محروم در سطح شهرستان محمودآباد و کاهش آسیب‌های اجتماعی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برخی از برنامه‌های این ایام است.

وی افتتاحیه گلزار شهدا در روستای تلارم و ترسیاب از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: فضا سازی محیطی در سطح شهر برای تبیین و ترویج و نهادینه‌سازی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه محمودآباد استفاده از ظرفیت مردم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر را از اولویت‌ها دانست و افزود: در دهه فجر ۳ پیام را به نسل جوان انتقال می‌دهیم اول پیام معنویت و امید دادن به مردم، پیام دوم اخلاق‌مداری که پیام اسلام است و پیام سوم پیام اسلام است که به می‌گوید به عنوان انسان زیر بار ظلم نمی‌رویم و استکبار ستیزی بر گرفته از نهضت عاشورا ادامه دارد.

ابراهیم‌نژاد بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقات کتاب خوانی، مسابقات بومی محلی، نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهر، دیدار با ائمه جماعت در شهرستان، برگزاری جشن میلاد امام محمد باقر در سطح پایگاه‌ها و مساجد، اکران فیلم با محتوای انقلاب اسلامی در سالن ارشاد محمودآباد، نورافشانی به‌مناسبت ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: فضا سازی محیطی با رژه خودرویی و شادی در سطح شهر به‌عنوان نوعی عملیات روانی انجام خواهد شد تا پیام انقلاب به مردم و نسل امروز منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار