نماینده ولی فقیه در کردستان:

انقلاب اسلامی اتفاق بزرگ قرن است

«پورذهبی» گفت: انقلاب اسلامی یک تغییر و اتفاق بزرگ قرن محسوب شده که تاثیراتش غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۵۰۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 09February 2022

انقلاب اسلامی اتفاق بزرگ قرن استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان، ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با موضوع «انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی» با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تغییر و اتفاق بزرگ قرن محسوب شده که تاثیراتش غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش‌هایی همچون جهاد و شهادت با پایبندی به دین در جامعه بعد القا و رواج یافت، خاطرنشان کرد: جوانان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا با هم‌ تفاوت داشته تا جایی‌که مدافعان حرم جان خود را در راه انقلاب تقدیم می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ثبات کنونی کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا با هم متفاوت است، افزود: در گذشته هر چند ماه یک‌بار تغییرات مدیریتی اتفاق می‌افتاد؛ اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگرش مدیریتی در کشور کاملا متفاوت و پایه و اساس انتخابات بر رأی مردم شده است؛ در حالی‌که در دوران شاهنشانی انتخاب‌ها سلیقه‌ای بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی ابراز داشت: همه دولت‌ها برای دفاع از نظام تلاش خود را کرده و دنبال خیانت به کشور نبودند؛ البته در بین مدیران جهادی که در بین مردم هستند، کسانی هم پیدا می‌شوند که دنبال فرصت‌طلبی باشند.

وی با یادآوری اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان باید خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانند، تاکید کرد: ائمه جمعه و جماعات همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین کنند و به سبک تواضع و خدمتگزاری با نگاه جهادی‌تر بازگردیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی علمای استان خبر داد و بیان داشت: برای تشکیل تعاونی مسکن روحانیون شیعه و سنی شهرستان کامیاران مشکلی نداشته و در هر جایی که لازم باشد مکاتبه و پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی از تقویت حوزه‌های علمیه در سنندج، بانه، مریوان و کامیاران خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همزمان با اینکه ما دنبال فراهم کردن امکانات برای روحانیون هستیم، طلبه‌های جوان تربیت و فعالیت‌های فرهنگی‌ و تبلیغی در کردستان بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار