معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی:

ناکامی دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی از برکات جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: طی ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی، دشمن همه فتنه‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها را علیه نظام به کار بسته تا مردم از دین و انقلاب فاصله بگیرند اما هیچ موفقیتی به دست نیاورده که این امر از برکت جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۰۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ - 10February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی امروز در نشست بصیرتی عماریون با عنوان «جهاد تبیین» که در آستان مقدس خواجه اباصلت برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را اولویت انقلاب اسلامی در زمانه کنونی می‌دانند، زمانی که جبهه باطل تلاش می‌کند حقایق و واقعیت‌ها را پوشیده نگه دارد و وارونه جلوه دهد، انقلابیون باید وارد میدان شده و جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: طی ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی، دشمن همه فتنه‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها را علیه نظام به کار بسته تا مردم از دین و انقلاب فاصله بگیرند اما هیچ موفقیتی به دست نیاورده که این امر از برکت جهاد تبیین است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: جمهوری به معنای مشارکت مردم در صحنه است که با عنایت اهل‌بیت (ع) و برکت خون شهدا در تمام انتخابات پس از پیروزی انقلاب مردم مشارکت چشمگیر داشته‌اند و این واقعیتی است که باید در دهه فجر تبیین شود.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: هم اکنون ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای وجود دارد که از این تعداد ۱۱۶ شبکه ایران را پوشش می‌دهند، ۲۶۰ کانال فارسی زبان علیه ایران تبلیغ می‌کنند. مردم ایران با در اختیار داشتن ۸۸ میلیون گوشی همراه روزانه بین پنج تا ۹ ساعت از اینترنت استفاده می‌کنند که بیشترین استفاده آنان از اینترنت مربوط به پیام رسان‌های خارجی است؛ اما همچنان ارزش‌های اسلامی حفظ می‌شود.

وی بیان داشت: برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن سختی‌های بسیار پشت سر گذاشتیم و آحاد مردم به پاس صبوری و مقاومتی که در این سال‌ها داشته‌اند، قابل ستایش هستند اما دنیای مبارزه دنیای سختی است، اشکال و ضعف هم فراوان داریم اما دستاوردهای ما پرافتخار و بزرگ است که همه آن مدیون مردم می‌باشد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در این استان به‌صورت راهپیمایی خودرویی است و امیدواریم همگان برای دفاع از حقوق خود و انقلاب در این راهپیمایی شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار