معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خراسان رضوی:

راهیان نور تحول نسل جوان را به‌همراه دارد

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: به برکت ارواح طیبه شهدا و ابتکار فعالان فرهنگی، راهیان نور به یک جریان اثرگذار فرهنگی تبدیل شده که موجب تحول در نسل جوان شده است.
کد خبر: ۵۰۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: توجه به دفاع مقدس یک حق‌شناسی است. باید نسبت به این هویت شناخت پیدا کنیم و در جهت گسترش و ترویج ارزش‌های این حماسه عظیم گام برداریم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به‌عنوان حادثه‌ معجزنشان نام برده‌اند و همواره تأکید داشتند که نگذارید این حادثه ضعیف شود. کسانی که برای ممالک اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و جهاد، دفاع و شهادت را از کتاب‌های درسی و دانشگاهی این کشورها حذف می‌کرده‌اند این انگیزه را دارند که دفاع مقدس را که یک حقیقت است ضعیف کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: در طراحی خرده سیاست‌های فرهنگی در حوزه جهاد، شهادت و مقاومت نباید دچار غفلت شد و باید با برنامه عمل کرد در غیر این صورت ناخواسته مجری برخی نقشه‌های دشمن خواهیم بود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از تلاش‌های کنگره شهدای استان خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.

گنابادی‌نژاد در ادامه به ازسرگیری اردوهای راهیان نور بعد از گذشت ۲ سال از فراگیری کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از راهیان نور به‌عنوان فن‌آوری فرهنگی نام می‌برند. به برکت ارواح طیبه شهدا و ابتکار فعالان فرهنگی، راهیان نور به یک جریان اثرگذار فرهنگی تبدیل شده که موجب تحول در نسل جوان شده است.

وی در پایان رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی را در برگزاری اردوهای راهیان نور و همچنین نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی استان را در پشتیبانی از این رویداد فرهنگی ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار