حجت‌الاسلام محمدحسنی:

هنر در ارتش از جایگاه والایی برخوردار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه هنر در ارتش از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: رسالت امروز ما کشف و فرآوری استعداد‌های هنری و ذی‌قیمت در سطح ارتش است.
کد خبر: ۵۰۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ - 22February 2022

هنر در ارتش از جایگاه والایی برخوردار است/رسالت ما کشف استعداد‌های هنری در ارتش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نگاه و رویکرد سازمان عقیدتی سیاسی به هنر یک نگاه ارزشمند، والا و معنوی است.

وی با بیان اینکه ارتش هنر را روح زندگی صحیح و سلیم می‌داند، گفت: زندگی منهای هنر در واقع همچون زندگی در زندان است و کسانی که از زندگی لذت نمی‌برند، قطعا با هنر فاصله دارند و کسانی که با هنر زیست می‌کنند، سبک زندگی‌شان دلپذیر و گواراتر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه هنر باید متعهد، فاخر و سلیم باشد، افزود: ما بعنوان یک سازمان فرهنگی موظفیم چراغ هنر را در ارتش روشن نگه داریم و در این زمینه از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: در توسعه و تقویت هنر در ارتش سخاوتمندانه عمل می‌کنیم؛ چون در این حوزه از حمایت حداکثری هیئت رئیسه ارتش برخورداریم.

وی با بیان اینکه هنر در ارتش از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: در میان هنر‌های پذیرفته شده هفت‌گانه، موسیقی در رتبه نخست قرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: موسیقی شاخه‌های مختلفی دارد. موضوع سرود و ترانه‌های ارزشی از جایگاه برتری برخوردارند.

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: نیاز به موسیقی مانند نیاز به غذا برای جسم است؛ یعنی همانطور که برای ادامه حیات جسم نیاز به تغذیه داریم، برای ادامه حیات روح، نیز نیاز به تغذیه سالم احساس می‌شود که از جمله آن می‌توان به موسیقی و ترانه فاخر و صحیح و سلیم اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش ضمن آنکه یک سازمان ولایی، انقلابی، مقتدر، ظفرمند، مردمی و مکتبی است؛ امروز می‌توان گفت که یک ارتش هنرمند است و گنج‌های ذی‌قیمت در ارتش در عرصه هنر وجود دارد که رسالت ما کشف و فرآوری آن‌هاست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار