رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

کتاب «تنها گریه‌کن» جلوه‌ای از عظمت مادران و همسران شهدا را نشان می‌دهد

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفت: کتاب «تنها گریه‌کن» جلوه‌ای از عظمت مادران و همسران شهدا را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 09March 2022

کتاب «تنها گریه‌کن» جلوه‌ای از عظمت مادران و همسران شهدا را نشان می‌دهدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاهها، در مراسم سالگرد تقریظ کتاب «تنها گریه کن» که به همت واحد خواهران معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه در محضر مادر شهید معماریان هستیم که این فرصت برای ما بسیار مغتنم است.

رستمی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دفاع مقدس تعبیری زیبا دارند و ایشان دفاع مقدس را به گنجی تشبیه کرده‌اند که نیاز است انسان‌ها گوهر‌های نایاب را از دل آن استخراج کنند و کاری که ما در کتاب «تنها گریه کن» مشاهده می‌کنیم نشان از بروز و جلوه یکی از این گنج‌ها می‌باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به حماسه‌های صورت گرفته در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس شاهد حماسه‌هایی بودیم که از جنس رزم‌آوری‌های انسان‌های زورمند نبود بلکه حماسه‌هایی بر پایه باور و ایمان الهی شکل گرفت که ما نمی‌توانیم عظمت مادر شهدا و خانواده آن‌ها را به تصویر بیاوریم البته این کتاب جلوه‌ای از این عظمت را نشان می‌دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: بیش از حماسه‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس حماسه سترگ و عظیم مادران و همسران شهدا باید مورد توجه قرار بگیرد. به این دلیل که این مادران و همسران شهدا در پشت جبهه خیلی از اقدامات را بصورت پشتیبانی انجام داده اند و اگر نبودند چنین مادرانی ما شاهد چنین رزمندگانی نبودیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان گفت: ما بر خود لازم میدانیم که در مقابل عظمت همه مادران و همسران و فرزندان شهدا و رزمندگان اظهار خضوع داشته باشیم و بنده به شخصه از حاجیه خانم منتظری و سرکار خانم اسلامی تشکر میکنم که چشم ما را به این چشمه‌های نور باز کردند و از خدا می‌خواهیم که سایه این، ولی نعمت‌ها را بر سر ما مستدام بدارد و نگاه لطف شهدا و امام شهدا را از ما دریغ ندارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار