ما مقاوم هستیم/ مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان:

موزه دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی، آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور است

صریحی گفت: با افتتاح فاز اول این مرکز فرهنگی و اقداماتی که طی چند روز اخیر به عمل آمد، آمادگی داریم تا میزبان شایسته‌ای برای کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور باشیم.
کد خبر: ۵۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ - 14March 2022

موزه دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی، آماده بازدید کاروان های راهیان نور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز از آمادگی این مرکز فرهنگی برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: امروز شاهد حضور تعدادی از زائران و کاروان های راهیان نور در موزه دفاع مقدس اّبادان بودیم. این مرکز با فضایی چشمگیر در نقطه صفر مرزی، بکرترین فضای دفاع مقدس کشور برای بازدید راهیان نور و نسل جوان است.

وی افزود: با افتتاح فاز اول این مرکز فرهنگی و اقداماتی که طی چند روز اخیر به عمل آمد، آمادگی داریم تا میزبان شایسته‌ای برای کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور باشیم.

صریحی گفت: با پیگیری ها و تدابیر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، جلسات متعددی با مسئولین استان و شهرستان داشتیم و قصد داریم مشکلات ابتدایی و زیرساخت های لازم را برای حضوز کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی مهیا کنیم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با ۲۷ هکتار مساحت در منطقه بریم یکی از مکان‌های منحصر به فرد و بکر سال‌های دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها