رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام خبر داد؛

اتمام ساماندهی گلزارهای تک مزاری و سه مزاری تا سوم خرداد

«مهدوی» گفت: ساماندهی گلزار شهدای تک مزاری و سه مزاری در روستاهای بخش مرکزی شهرستان تربت جام تا سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۵۱۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 15March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «نصرالله مهدوی» رئیس بنیاد شهید شهرستان تربت جام در مراسم آغاز عملیات عمرانی ساماندهی گلزار شهدا یک مزاری روستای یاقوتین که با حضور خانواده شهید، مسئولین محلی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهدا محدود به قشر و یا حزب و جناحی خاصی نیستند بلکه شهدا متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه به ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و بیان داشت: ساماندهی گلزار شهدای یک تا سه مزاری از 2 سال قبل به‌عنوان یک اولویت در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است که دهیاری‌ها و بنیاد شهید با همکاری هم این مهم را دنبال می‌کنند.

مهدوی گفت: در خلال پیگیری این مأموریت متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات با مشکلاتی مواجه شدیم که به‌حمدالله با تأمین اعتبار و قراردادی که با پیمانکار بسته شده عملیات عمرانی ساماندهی این گلزارهای تک مزاری و سه مزاری تا روز سوم خرداد ۱۴۰۱ سالروز فتح خرمشهر که به روز مقاومت نامگذاری شده است به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار