ما مقاوم هستیم/

نمایشگاه «جهاد تبیین» میزبان زائران شلمچه

نمایشگاه «جهاد تبیین»، میزبان زائران راهیان نور در یادمان شلمچه است.
کد خبر: ۵۱۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 17March 2022

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خرمشهر، نمایشگاه «جهاد تبیین» در چهار بخش «ایران بیست»، «آمریکا منفی بیست»، «روایت فتح کرونا» و «آمریکای بدعهد» میزبان زائران راهیان نور در شلمچه است.

«امیر محمد عرب‌بافانی» یکی از عوامل این نمایشگاه، در تشریح بخش‌های مختلف نمایشگاه جهاد تبیین به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که اگر ما تبیین نکنیم و واقعیت را بیان نکنیم، دشمن تاریخ ما را آن‌گونه که خودش می‌خواهد روایت می کند؛ بنابراین ما در این نمایشگاه، مطالبی را با عنوان «ایران بیست»، «آمریکا منفی بیست»، «روایت فتح کرونا» و «آمریکای بدعهد» را تبیین می کنیم.

وی در توضیح قسمت «ایران بیست» این نمایشگاه، تصریح کرد: در این قسمت پیشرفت‌های ایران و رتبه‌های اول تا ۲۰ ایران را برای زائران راهیان نور به نمایش گذاشته‌ایم.

عرب‌بافانی با اشاره به مطالب ارائه شده در بخش «آمریکا منفی بیست» این نمایشگاه، گفت: افول و پسرفت‌های آمریکا در این بخش از نمایشگاه، تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش «روایت فتح کرونا» نمایشگاه نیز چگونگی پیروزی ما بر کرونا و مهار آیین ویروس منحوس، برای زائران راهیان نور روایت می‌شود.

عرب‌بافانی گفت: در بخش «آمریکای بدعهد» نمایشگاه، بدعهدی‌هایی که آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران و دیگر ملت‌های جهان داشته است را بیان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مطالب ارائه شده در این نمایشگاه همه مستند هستند و مدارک و مستندات ما از گفته‌های غربی‌ها و اعترافات خودشان است، خاطرنشان کرد: در هرکدام از پوسترهایی که به نمایش گذاشته شده‌اند، یک QRCod وجود دارد که اگر بازدیدکنندگان آن‌ را اسکن کنند، سند و فایل اصلی پوسترها در دسترس‌شان قرار می‌گیرد. همچنین در صفحه اینستاگرام «Iran_bist» و کانال «Jahade1» در پیام‌رسان ایتا نیز فایل‌های پوسترها در دسترس است.

Hhh

Hhh

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار