ما مقاوم هستیم/ خادم شهدا در یادمان طلاییه مطرح کرد؛

استقبال چشمگیر مردم از راهیان نور/ خادمان شهدا در طلاییه آماده استقبال از زائران هستند

حجت‌الاسلام «متقی‌فر» گفت: امسال پس از دو سال، دوباره زائران شهدا استقبال چشمگیری از حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند و خادمان شهدا نیز در یادمان طلاییه فضا را برای استقبال از زائران فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸ - 19March 2022

استقبال چشمگیر مردم از راهیان نور/ خادمان شهدا در طلاییه آماده استقبال از زائران هستندحجت‌الاسلام «محمد متقی‌فر» خادم شهدا در یادمان طلاییه، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، اظهار داشت: طلاییه جایی است که بهترین و با اخلاص‌ترین روح‌های روی زمین به سمت خدا رفتند.

وی با اشاره به عملیات‌های صورت‌گرفته در منطقه طلاییه، تصریح کرد: عملیات‌های خیبر و بدر در این منطقه انجام شده است و یک قسمت از منطقه طلاییه که امروز این یادمان در آن احداث شده، به سه‌راهی شهادت معروف است؛ چراکه صدام در جریان عملیات خیبر، آن‌قدر گلوله در این سه‌راهی بر سر رزمندگان ریخت که فرصت نمی‌شد پیکر‌های مطهر شهدا را از روی زمین بردارند و رزمندگان به ناچار از روی این پیکر‌ها عبور می‌کردند.

وی ادامه داد: صدام اعتراف کرد که در سه راهی شهادت، نزدیک به یک میلیون گلوله بر سر رزمندگان ایرانی ریخته است؛ بنابراین رزمندگان اسلام در عملیات خیبر، در این منطقه مردانه مقاومت کرده و توانستند جزایر «مجنون شمالی» و «مجنون جنوبی» را فتح کنند.

حجت‌الاسلام متقی‌فر با اشاره به استقبال زائران از راهیان نور امسال بعد از ۲ سال تعطیلی که به‌دلیل شیوع کرونا ایجاد شده بود، گفت: امسال پس از ۲ سال دوری مردم از راهیان نور، الحمدلله دوباره زائران شهدا استقبال چشمگیری از حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس دارند و خادمان شهدا نیز در یادمان طلاییه فضا را برای استقبال از زائران فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار