ما مقاوم هستیم/ سردار کارگر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پیش‌بینی تمهیدات امنیتی و ایمنی لازم برای سفر به راهیان نور/ یادمان‌های راهیان نور آماده شب‌مانی زائران است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به تجهیز زیرساخت‌های مناطق راهیان نور اشاره کرد و گفت: یادمان‌های راهیان نور آماده شب‌مانی زائران است.
کد خبر: ۵۱۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 18March 2022

پیش‌بینی تمهیدات امنیتی و ایمنی لازم برای سفر به مناطق عملیاتی/ یادمان‌های راهیان نور آماده شب‌مانی زائرین استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به اهواز، ولی منصوریان/ سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی اردو‌های راهیان نور سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: امسال با توجه به مجوزی که ستاد مرکزی مقابله کرونا صادر کرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد برگزاری باشکوه اردو‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستیم.

وی به استقبال روز‌های گذشته مردم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب اشاره کرد و گفت: آمار‌هایی که تاکنون از سفر مردم به مناطق عملیاتی راهیان نور صورت گرفته قابل توجه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید براینکه یادمان‌های راهیان نور جنوب برای پذیرایی از زائران آمادگی کامل دارند، افزود: فضای کامل برای شب‌مانی زائرین از سوی یادمان‌های دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

سردار کارگر به برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با حضور شخص رئیس جمهور برگزار شد و سپس ایشان در منطقه عملیاتی شلمچه حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از مسئولین لشکری و کشوری تاکنون در مناطق عملیاتی راهیان نور حضور پیدا کرده‌اند که این روند ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور درخصوص امنیت مناطق راهیان نور اظهار داشت: تمهیدات لازم برای امنیت و ایمنی مناطق راهیان نور برای حضور مردم با اهتمام نیروی انتظامی و پلیس راه اندیشه شده است، لذا به‌لحاظ امنیتی وضعیت، وضعیت خوبی است.

سردار کارگر عنوان کرد: راهیان نور از ۱۵ اسفند شروع شده است و در طول سال با سفر به مناطق غرب و جنوب غرب ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به نقش بی‌بدیل صدا و سیما در تبلیغ راهیان نور اشاره کرد و گفت: امیدوارم با ادامه روند استقبالی که امسال شاهد هستیم، همانند سال ۱۳۹۷ میزبان طیف وسیعی از جوانان در یادمان‌ها راهیان نور باشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار