ما مقاوم هستیم/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

جهاد تبیین در راهیان نور جدی گرفته شود/ برگزاری مجدد راهیان نور موجب خوشحالی است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن جهاد تبیین در راهیان نور گفت: برگزاری مجدد راهیان نور موجب خوشحالی است.
کد خبر: ۵۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 18March 2022

جهاد تبیین در راهیان نور جدی گرفته شود/ برگزاری مجدد راهیان نور موجب خوشحالی استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به خوزستان، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سفر‌های راهیان نور باعث تبادل فرهنگ می‌شود، اظهار داشت: زائرین راهیان نور آشنا با ارزش‌های دینی و اسلامی هستند لذا تردد این عزیزان در استان خوزستان موجب غنای فرهنگی خواهد شد.

وی به تاثیرات منفی فضای رسانه‌ای استکبار جهانی در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: پیش از پیروزی انقلاب کمترین مورد در بحث بی حجابی در خوزستان را شاهد بودیم، اما طی سال‌های گذشته با فضاسازی صورت گرفته، بدحجابی تبلیغ شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر اینکه حضور کاروان‌های راهیان نور می‌تواند در حفظ حجاب و ارزش‌های دینی تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: راهیان نور از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس تغذیه می‌شود که خودش منبع الهام و ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار است که آثار معنوی خواهد داشت.

موسی‌فرد وقفه در برگزاری اردو‌های راهیان نور را خسارت‌بار دانست و ادامه داد: برگزاری مجدد اردو‌های راهیان نور باعث خوشحالی همه دلسوزان فرهنگ غنی اسلامی است.

وی اهتمام به موضوع جهاد تبیین در روایت راویان راهیان نور را ضروری دانست و گفت: ۴۰ سرفصل در بحث جهاد تببین وجود دارد که بایستی مورد اهتمام راویان راهیان نور قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید براینکه از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم هرجا دشمن آتش تهیه فراوان داشته باشد مهم است، گفت: دشمن می‌خواهد کارنامه ۴۳ ساله‌ی انقلاب را ناکارآمد نشان دهد لذا وظیفه داریم را به مطالبات رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تببین عمل کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد فرهنگ اشتغال، حجاب و فرزندآوری را از دیگر مسائل مهم کشور دانست و افزود: فرزندآوری از مطالبات جدی رهبر انقلاب اسلامی است که باید به آن بپردازیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار