ما مقاوم هستیم/ سردار کارگر در بازدید از مرکز رسانه‌ای راهیان نور تاکید کرد؛

لزوم انعکاس حداکثری تولیدات رسانه‌ای راهیان نور/ نقش بی‌بدیل رسانه و فضای مجازی در تبلیغ راهیان نور

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در مرکز رسانه‌ای راهیان نور بر لزوم انعکاس حداکثری تولیدات رسانه‌ای راهیان نور تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ - 18March 2022

لزوم انعکاس حداکثری تولیدات رسانه‌ای راهیان نور/ نقش بی‌بدیل فضای مجازی در تبلیغ راهیان نوربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور پس از ورود به اهواز، با حضور در معراج‌الشهدای اهواز و ادای احترام به شهدای گمنام، در جمع خادمین رسانه‌ای راهیان نور کشور حضور یافت.

سردار کارگر پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز رسانه‌‌ای با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه‌ای راهیان نور اظهار داشت: تولید محتوای رسانه‌ای در باره راهیان نور کار بسیار مهمی است و اما بُعد مهم‌تر این موضوع انعکاس درست و فراگیر این تولیدات است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت خادمین رسانه‌ای خودجوش راهیان نور را یک ظرفیت مهم مردمی دانست و گفت: رسانه و فضای مجازی نقش بی‌بدیلی در تبلیغ راهیان نور و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دارند که از این فرصت باید به‌نحواحسن استفاده شود. 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه به حضور مردمی و صمیمانه رئیس جمهور در یادمان شهدای والامقام شلمچه اشاره کرد و افزود: روز گذشته از سفر رئیس جمهور به مناطق راهیان نور تولیدات رسانه‌ای خوبی منتشر شد که بازخورد‌های خوبی داشت. ما همواره در بعد انعکاس و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی و محتوا‌های رسانه‌ای چالش‌هایی داشته‌ایم که لازم است مورد بازبینی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار