جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

مرزداران ارتشی در تمامی اعیاد ملی و مذهبی پای‌کار امنیت مردم هستند

امیر «نعمتی» با اشاره به امنیت موجود در مرز‌های مختلف کشور گفت: مرز‌های جنوب غرب یکی از امن‌ترین مرز‌های کشور است که با تلاش‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی مرزداران ارتشی در امنیتی مثال‌زدنی قرار دارند.
کد خبر: ۵۱۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 22March 2022

مراقبت از مرزها تعطیلی بردار نیست/ مردم با خیال راحت به تعطیلات عید خود مشغول باشند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرز‌های جنوب غرب کشور با اشاره به امنیت کامل موجود در مرز‌های مختلف کشور، اظهار داشت: مرز‌های جنوب غرب یکی از امن‌‎ترین مرز‌های کشور است که با تلاش‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی مرزداران ارتشی در امنیتی مثال‌زدنی و در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از ایجاد امنیت در مرز‌های کشور باشد، مطرح کرد: بحث مراقبت از مرز‌ها تعطیلی، کرونا و ... نمی‌شناسد و مرزداران غیور ارتشی در کنار سایر مرزبان نیرو‌های مسلح با تلاش‌ها و سلحشوری‌های شبانه روز خود در تمامی حالات و در تمامی اعیاد ملی و مذهبی پای‌کار هستند و امنیت کاملی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

امیر نعمتی با بیان اینکه مرزداران با توکل بر خدا و با پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) امنیت را بر سر سفره مردم آورده‌اند تصریح کرد: به مردم میهن دوست کشورمان عرض می‌کنیم که با خیال راحت به کار‌ها و تعطیلات عید خود بپردازند، چرا که فرزندانشان بالباس‌های مختلف نیرو‌های مسلح در حال پاسداری از مرز‌های این مرز و بوم هستند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار