جانباز دفاع مقدس با خطاب به مسئولین:

وضعیت اقتصادی جانبازان از "روزمره گی" به " روزمرگی" رسیده است/ دغدغه جانبازان را فراموش نکنید

جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به مسئولین که مسائل اقتصادی و معیشتی جانبازان را مرتفع کنند، گفت: متاسفانه وضعیت معیشتی جانبازان از "روزمره گی" به " روزمرگی" رسیده است و در حال طرد از جامعه هستند.
کد خبر: ۵۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳ - 17June 2013

وضعیت اقتصادی جانبازان از

به گزارش خبرنگار دفاع مقدس، مسلم سربازی جانباز دفاع مقدس در خصوص مشکلات ودغدغه های جانبازان به خبرنگار ما گفت: جانبازان همان انسانهای ایثارگر و فداکاری هستند که بالاترین نعمت الهی یعنی سلامتی خود را در راه هدف عالیه معنوی شان فدا کرده و با لبیک گفتن به فرمان امام(ره) و مقتدایشان دین، ناموس و شرف خود و هموطنانشان را بیمه کرده اند.

وی افزود: جانبازان موجبات شکست و سرافکندگی دشمنان و متجاوزانی را فراهم کردند که قصد تعرض و دست درازی به خاک مقدس میهن اسلامی مان را داشتند.

وی عزت جامعه اسلامی ایران را مدیون خون شهدا دانست و گفت: تکریم شهدا و خانواده ایشان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد.

این جانباز فرهیخته ادامه داد: جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن همه حق دارند، مسئولان موظف هستند همواره پیگیر مسائل و مشکلات جانبازان باشند.

سربازی برای حل مشکلات عدیده جانبازان برای استفاده از امکانات و فرصتهای مساوی با دیگران تأکید کرد وگفت: همه باید تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد فرهنگ مناسب در برخورد افراد جامعه با این یادگاران زنده جنگ تحمیلی، به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسائل معیشتی جانبازان کمتر شود تا آنها بیشتر بتوانند به دیگر مشکلات پیش رو بپردازند، گفت: متاسفانه درصد زیادی از افکار جانبازان عزیز این است که  دغدغه آنها نباید تنها رفع نیازهای اقتصادی ومعیشتی باشد چرا که باید به دیگر مسائل مختلف پیش رو هم بپردارند .

مسلم سربازی تصریح کرد: حرف اصلی همین است که دلتمردان و آنهایی که سنگ اسلام را به سینه می زنند دغدغه های جانبازان را فراموش نکنند درست است که دفاع مقدس ظاهرا 8 سال بود ولی دفاع مقدس همیشگی است جامعه ما نیاز به افرادی دارد که در آن پایدار بمانند .

آنچه مسئولان باید امروز آنچه را که جامعه نیاز به آن دارد در حد توانش برای برآمدن این نیازها تلاش کند، جامعه امروز نباید از این وضعیت سوء استفاده کنند. متاسفانه جانبازان امروز دچار یک روزمرگی شدند که بهتر است بگوئیم روز مرگی دارند می شوند واز جامعه طرد می شوند.

مسلم سربازی جانبازی  که در حال حاضر دبیر آموزش وپرورش منطقه 15 تهران است با اشاره به وضعیت جامعه امروز که از نظر اقتصادی برای همه این مشکل وجود دارد، گفت: باید کاری کنیم که، آن روز اگر جنگ سخت افزاری بود، امروز جنگ نرم و مقابلش آن به عنوان دفاع مقدس امروز به شکل دیگری است، ما باید بتوانیم با توجه به همان وضعیت، دفاع مقدس را ادامه بدهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر حسین سعیدی
|
-
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
1
واقعا اقای سربازی خیلی زیبا سخن گفتن و ما باید از جانبازان و شهیدان تشکر کنیم که امنیت را برای ما فراهم کردن
متین اردویی
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
سلام اقای سربازی خیلی قشنگ صحبت کردید من واقعا لذت بردم من هم مثل دیگران از طرف خودم از همه جانبازان و شهیدان سپاس گزارم چون اگر آن ها نبودند معلوم نبود که ما الان کجا بودیم یا اینکه ایا اصلا ایرانی هم وجود داشت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار