وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مردم نیازمند مجامع دینی و قرآنی هستند

اسماعیلی با تاکید براینکه مردم نیازمند مجامع دینی و قرآنی هستند، گفت: افزایش وسعت نمایشگاه بین‌المللی قرآن نتیجه همکاری موسسات دینی مردمی بود.
کد خبر: ۵۱۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ - 16April 2022

مردم نیازمند مجامع دینی و قرآنی هستندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بابیان‌اینکه برای برگزاری نمایشگاه حضوری قرآن تردید داشتیم، اظهار داشت: تلقی ما این بود که بعد از گذشت یک دوره طولانی بیماری کرونا مردم نیازمند نمایشگاه حضوری قرآن هستند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ما این بود که این دوره نمایشگاه را به صورت حضوری برگزار کنیم چون به هر حال مردم و مشتاقان قرآن و جامعه دینی ما به شدت نیازمند چنین مجامع نورانی هستند؛ عدم برگزاری این نمایشگاه حتما تاثیرات منفی را در دل و جان همه مشتاق به‌دنبال دارد.

اسماعیلی عنوان کرد: پیش‌بینی ما در نمایشگاه اختصاص ۱۸ هزار متر از فضا بود که با همکاری مجموعه‌های مردمی این فضا به ۴۰ هزار متر رسید.

وی به فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ موسسه قرانی اشاره کرد و عنوان کرد: بخش عمده‌ی این موسسات در این نمایشگاه با شعار قران، کتاب امید و آرامش که امروز جامعه ما پیش از هر زمان دیگری به آن نیازمند است برگزار می‌شود.

اسماعیلی با تاکید براینکه جامع انقلابی در پرتو حاکمیت دینی به حل مشکلات خودش مشغول است، گفت: امسال نمایشگاه به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده است و از روح بزرگ و الهی این شهید آسمانی استمداد می‌طلبیم که انشالله این نمایشگاه به تمام اهداف خود برسد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار