دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات صهیونیست‌ها/ مقاومت تا آزادی قدس ادامه دارد

بی‌شک بزرگترین و بی‌شرمانه‌ترین جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد و دولت‌های غربی و مدافعان دروغین حقوق بشر در قبال آن سکوت می‌کنند، بازداشت کودکان مظلوم فلسطینی است.
کد خبر: ۵۱۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷ - 24April 2022

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال بازداشت کودکان فلسطینی

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: رژیم غاصب صهیونیستی بی‌شرمانه و در سایه سکوت جوامع غربی و مدافعان دروغین حقوق بشر، از زمان اشغال سرزمین‌های فلسطینی، کشتار و بازداشت کودکان بی‌گناه فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است. این رژیم کودک‌کش با کودکان فلسطینی رفتاری خشونت‌آمیز دارد. در هیچ کجای این کره خاکی با کودکان اینگونه رفتار نمی‌شود، یا حداقل به این شکل قابل مشاهده نیست.   

همه جهانیان به‌طور یقین بر این باور هستند که رژیم صهیونیستی در صدر لیست رژیم‌هایی قرار دارد که کودکان بی‌گناه را بازداشت و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. کودکان بی‌گناه فلسطینی که باید در این سن و سال مشغول بازی در کوچه یا تحصیل در مدارس باشند، متأسفانه توسط این رژیم جنایت‌کار در زندان‌ها غل و زنجیر می‌شوند و گاهی گزارش‌ها حاکی از آن است که این کودکان توسط جلادان خود روز‌ها و شب‌ها چشم‌هایشان بسته می‌شود.

حال سؤال اینجاست که چرا مقامات کشور‌های غربی که سال‌هاست ادعای دفاع از حقوق بشر دارند و در کوچک‌ترین مسائل داخلی کشور‌ها دخالت می‌کنند؛ اما چرا و به چه دلیلی در مقابل جنایات و رفتار خشونت‌آمیز صهیونیست‌ها در قبال کودکان چشم‌پوشی می‌کنند.

این در حالی است که شهروندان کشور‌های غربی علی‌رغم اعلام ممنوعیت برگزاری تجمع حمایت از فلسطینی‌ها از سوی کشورشان به خیابان‌ها آمده و حمایت خود را از مردم مظلوم در فلسطین اعلام می‌کنند.

با وجود اینکه این روز‌ها شاهد تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها هستیم، و انتظار می‌رود که مقامات غربی و آمریکایی که شعار دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را کر کرده است، این اقدام ددشمنانه صهیونیست‌ها را محکوم کنند، اما متأسفانه «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا همسو و همراه با اعضای کابینه خود بدون اشاره به جنایات انجام شده و شهادت هزاران کودک بی‌گناه فلسطینی در اقدامی قابل تأمل تنها حق دفاع را برای رژیم اشغالگر قدس محفوظ دانسته و ابراز امیدواری کرده است که این مسائله زودتر خاتمه یابد، با این حال اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

آیا بایدن نمی‌داند که کودکان فلسطینی از حقوق آموزشی خود که در نتیجه محاصره و پیامد‌های اجتماعی آن محرم هستند و خیلی راحت در برابر این همه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت می‌کند!

بی‌شک نقض حقوق کودکان در فلسطین و جنایات بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی در قدس اشغالی یک پدیده بی‌سابقه است. جلوگیری از رشد فکری، اجتماعی، فرهنگی و پرورشی و آموزشی کودکان تنها در فلسطین اتفاق می‌افتد و کسی نمی‌داند آینده این کودکان مظلوم به کجا ختم می‌شود. رژیم اشغالگر بی‌تمدن و غیرانسانی وقتی در میدان یا سیاست در مقابل مقاومت اسلامی شکست می‌خورد، به خشونت روی می‌آورد و خشونت خود را هم از کودکان آغاز می‌کند.

اما چرا در مقابل حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی جامعه بین‌الملل و مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت اختیار کرده و شریک جرم این رژیم جنایتکار می‌شوند؟!

اگر مدعیان حقوق بشر در دنیا این جنایات رژیم غاصب را نمی‌بینند پس چه چیز‌های را می‌ببیند؟ و در خصوص چه مسائلی واکنش نشان می‌دهند؟

مع‌الاسف، بیش از سه هزار و ۱۰۰ نفر فلسطینی بی‌دفاع و مظلوم در زندان‌های رژیم غاصب اسیر هستند و دائماً مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند. این را صهیونیست‌ها باید بدانند که مردم فلسطینی برای آزادی سرزمین‌های اشغالی خود از دست اشغالگران صهیونیستی لحظه‌ای آرام نخواهند گرفت و برای رسیدن به هدف و آرمان خود هیج وقت دست از مبارزه بر نخواهند کشید.

گزارش از علیرضا صحرایی

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار