سوگواری خوزستانی ها در ایام شهادت امیر مومنان امام علی (ع)

مردم روزه دار و مومن خوزستان شب گذشته همزمان با سراسر کشور با برگزاری آیین‌های عزاداری و راه انداختن دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی در سوگ شهادت امیر مومنان امام علی(ع) اشک ماتم ریختند.
کد خبر: ۵۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 23April 2022

سوگواری خوزستانی ها در ایام شهادت امیر مومنان امام علی (ع)به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مردم روزه دار و مومن خوزستان شب گذشته همزمان با سراسر کشور با برگزاری آیین‌های عزاداری و راه انداختن دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی در سوگ شهادت امیر مومنان امام علی(ع) اشک ماتم ریختند.

در سالروز شهادت نخستین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی (ع) مردم ولایتمدار خوزستان در شهرها و مناطق روستایی در غم شهادت جانکاه مولای متقیان حضرت علی (ع) سوگوار و عزادار هستند و با حضور در آیین‌های عزاداری، در فراق آن امام همام اشک ماتم ریختند.

مردم خداجوی خوزستان شب و روز ۲۱ ماه مبارک رمضان مصادف به شهادت امام علی (ع)، با حضور در مساجد، تکایا، یادمان های دفاع مقدس و بقاع متبرکه با برپایی آیین‌های عزاداری و مرثیه سرایی، در سوگ مولای متقیان حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند.

پخت غذای نذری و توزیع در بین نیازمندان و ایتام و راه اندازی دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی در خوزستان از جمله برنامه‌هایی بود که در سالروز شهادت امام علی(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار