فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

جمع‌آوری ۹ هزار سند از شهدای روحانی استان زنجان

سردار «کرمی» گفت: برای برگزاری کنگره شهدای روحانی ۹ هزار و ۲۱۶ سند اعم از فیلم و عکس و دست نوشته و... جمع آوری شده و در اختیار دبیرخانه این کنگره قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 24April 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری شهدای طلاب و روحانی به برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: برای برگزاری کنگره شهدای روحانی ۹ هزار و ۲۱۶ سند اعم از فیلم و عکس و دست نوشته جمع آوری شده و در اختیار دبیرخانه این کنگره قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به انجام مصاحبه با ۲۵ خانواده روحانی شهید اشاره و تصریح کرد: وصیت‌نامه شهدای روحانی در دسترس قرار گرفته و بار همرزمان 40 روحانی مصاحبه انجام شده است.

وی از تعلیف چهار کتاب برای شهدای روحانی استان خبر داد و گفت: مسافر ملکوت، اولین قدم، مسافر رضوان و فهیمه سیاری چهار کتاب تالیف شده در این حوزه هستند ضمن اینکه تولید مستند شهید ناسوتی در دست اقدام است.

سردار کرمی به دیدار با خانواده شهدای روحانی اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره شهدای روحانی شهرستان‌ها هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از تشکیل ۲۹ گروه جهادی برای ارائه خدمت در مناطق محروم خبر داد و بیان داشت: در این راستا روحانیون ۱۶ هزار نفر روز در مناطق محروم حضور یافته و سخنرانی کرده‌اند.

وی بازسازی مزار شهدای روحانی، نام‌گذاری معابر و اماکن فرهنگی به نام شهدا، شهید پژوهی توسط طلاب حوزه علمیه برای ۴۰ روحانی و ارائه مشاوره تربیتی و اعتقادی در مراکز آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای معرفی شهدای روحانی اعلام کرد.

سردار کرمی تاکید کرد: برگزاری کنگره شهدای روحانی نیازمند فضاسازی در سطح شهر است و در این رابطه باید جهاد تبیین انجام شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه دبیرخانه برگزاری شهدای کنگره روحانی فعال است، متذکر شد: در این راستا نمایشگاهی هم در قم و در ایام برگزاری کنگره برگزار خواهد شد که زنجان هم در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار