پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی درگذشت مادر شهیدان «دهقانی»

امام جمعه یزد و مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیام‌هایی درگذشت مادر شهیدان «دهقانی فیروزآبادی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 24April 2022

پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی درگذشت مادر شهیدان «دهقانی»به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد ‌با صدور پیامی ارتحال مادر شهیدان دهقانی فیروزآبادی را تسلیت گفت و اظهار داشت: درگذشت حاجیه خانم «فاطمه دهقانی فیروزآبادی» والده مکرمه شهیدان گرانقدر «مرتضی و مصطفی دهقانی فیروزآبادی» را به خانواده آن بزرگوار خاصه به فرزندان جانبازش آقایان «علی محمد و محمدحسین و محمدجواد دهقانی فیروزآبادی» تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: به همت والای آن مرحومه جهت تربیت اینچنین فرزندانی که برای انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند احترام می‌گذارم و از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم که ایشان را با سرور زنان عالم حضرت زهرای مرضیه (س) محشور فرماید و او را در کنار فرزندان شهیدش مقام والا و جایگاه عظیم کرامت فرماید.

آیت الله «اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد نیز در پیام تسلیت تصریح کرد: مادر شهیدان سرافراز مرتضی و مصطفی دهقانی فیروزآبادی و همسر مرحوم حاج پنجعلی دهقانی طاب ثراهم، مایه اندوه فراوان شد. آن بانوی صبور و فداکار با پرونده‌ای پاک و پربار از تربیت فرزندان شهید و ایثارگر و پس از دوره طولانی کسالت به لقای الهی و فرزندان شهیدش شتافت.

وی ادامه داد: فقدان آن بانوی بزرگوار را به فرزندان برومند و بستگان و بازماندگان محترم تسلیت گفته، برای آن فقیده سعیده علو درجات و حشر با حضرت صدیقه طاهره سلام علی‌ها و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش نیکوی الهی را از خداوند مهربان خواستارم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار