نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران با بصیرت در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند

«حاجی‌بابایی» گفت: ملت ایران بار دیگر با بصیرت در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۵۱۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 29April 2022

ملت ایران با بصیرت در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند/ شهید حججی‌ها در انقلاب اسلامی تربیت شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در روز قدس، حماسه بزرگ و تاریخی آفریدند و امروز باشرافت‌ترین و باغیرت‌ترین ملت تاریخ به یاری امامشان امدند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مکان‌های مقدس در گروگان رژیم پست صهیونیستی است، گفت: ۷۴ سال است که این غده سرطانی با کمک گرفتن از قدرت‌های جهانی بیت‌المقدس را در دست گرفته است.

حاجی‌بابایی ابراز داشت: این رژیم اعتقاد دارد که مردم اسرائیل از تمام ملت‌ها برتر هستند و معتقد است که از دجله تا فرات را باید بگیرد و با پشتیبانی قدرت‌های بزرگ از همه امکانات برخوردار است.

وی گفت:  امام راحل در سال ۱۳۵۸ در سیزدهم ماه رمضان بعد از قتل‌عام رژیم صهیونیستی پیام تاریخی مبنی بر اینکه آخرین هفته ماه مبارک روز قدس باشد ابلاغ کردند و این همان عمل به  قرآن است. قرآن پیامش یکپارچه انسانیت است و مسلمانان را ترغیب کرده است تا به مظلوم کمک کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما روزه می‌گیریم تا جلوی آمریکا بایستیم، ما روزه می‌گیریم تا نتیجه آن تقوا باشد، نتیجه ماه رمضان تقواست و نتیجه تقوا هدایت و قرآن است، نماز شب باید به بصیرت و ایستادگی در برابر ظالم منجر شود تا در صراط مستقیم قرار گیرد و راهی که به امام ختم نشود بصیرت نیست بلکه ذلالت و گمراهی است و شهید بدون امام شهید نمی‌شود.

وی بیان داشت: امروز بیش از ۲۵۰ رسانه بین‌المللی جهت حمایت از رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت به زبان فارسی علیه شیعه و نظام جمهوری اسلامی هجمه‌های مختلف وارد می‌کنند.

حاجی‌بابایی گفت: ملت ایران بار دیگر با بصیرت در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کردند و از این آزمایش الهی سربلند بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: حتی پیامبر و امامان هم آزمایش می‌شوند و امام حسین (ع) هم از این آزمایش سربلند بیرون آمد و اگر یک‌بار اعتراض می‌کرد امروز قله شهادت نمی‌شد.

شهید حججی‌ها در انقلاب اسلامی تربیت شدند

این مسئول خاطرنشان کرد: ‌ما میلیون‌ها جوان همچون شهید حججی‌ها در این کشور داریم که در انقلاب اسلامی تربیت شدند، مردم هزینه‌های گزاف دادند و هر آنچه داشتند برای انقلاب دادند و امروز هم سخت‌ترین شرایط  را دارند تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به شهدای فراوان استان همدان در عملیات رمضان، گفت: صدام بعد از شکست در این عملیات جهت جبران شکست، نماز جمعه همدان را در روز قدس بمباران کرد و بسیاری از همشهریانمان شهید شدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم است، متذکر شد: ما آمده‌ایم تا فدایی نظام و مردم شویم و اگر روزی مسئولی چیزی را برای خودش بخواهد، ملعون است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها