نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز امنیت ملی ما در گرو مبارزه و مقاومت فلسطین است

«محمدی لائینی» گفت: امروز امنیت ملی ما در گرو مبارزات فلسطین و حوزه مقاومت و مدافعین حرم است.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ - 29April 2022

امروز امنیت ملی ما در گرو مبارزه و مقاومت فلسطین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه بر تقوا اظهار داشت: ارزش کار و کارگر در اسلام بسیار بالاست و افتخار می‌کنیم به کارگران که پرتلاش و بادغدغه وظیفه خود را انجام می‌دهند و باید حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت یاد شهید مطهری و هفته معلم افزود: هم باید حق و نقش معلم و هم حق اولیا و مردم را ببینیم و حق و حقوق معلمین باید داده بشود و حق دانش آموزان نیز باید پرداخت شود و نباید در این کرسی کسی قرار بگیرد که نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی بی‌توجه باشد.

محمدی لائینی با گرامیداشت روز شورا گفت: دو آفت اختلافات و نظام‌های داخلی و فساد شورا‌ها را تهدید می‌کند و باید مراقب باشند با این آفتها، آفت زده نشوند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و بیان اینکه خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهد ماند، به مسئله تلف شدن یک غلاده پلنگ در قائمشهر اشاره کرد و گفت: استان باید برای حفظ حیات وحش مجهز باشد و نیازمند مرکز اطفاء حریق مجهز نیز در منطقه میانکاله هستیم و مسئولین و نمایندگان باید به این مسئله توجه کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از مستضعفین و هلاکت مستکبرین راهبرد خداست، ادامه داد: صهیونست‌ها آفت جان مظلومین جهان و بلای بزرگ و جانیان بزرگ هستند و سنت خدا بر حمایت از مستضعفین و هلاکت مستکبرین قرار دارد.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه مسئولین ما نباید دچار خوی مستکبرین بشوند، اظهار داشت: برخی مسئولین حقوق نجومی می‌گیرند و قانع هم نمی‌شوند و ناکارآمدی‌ها را نمی‌بینند و مستضعف نباید به مستکبر نبدیل شود.

وی افزود: فلسطینیان در ابتدا راه مقاومت مسلحانه را کنار گذاشتند و غرب با معاهده اسلو در سال ۱۹۹۴ مذاکره سیاسی را در پیش گرفت و امروز شاهد توسعه شهرک سازی‌های اسرائیل هستیم و تجاوز و قتل و غارت هم بیشتر شد.

محمدی لائینی ادامه داد: امزوز اکثریت قاطع فلسطینیان بیدار شدند و خواستار مقاومت مسلحانه هستند و این راهکار خوب جواب داده و توانسته از فسطینی ضعیف، فلسطینی قوی بسازد.

وی با بیان اینکه امروز فلسطینیان با موشک‌های نقطه زن می‌جنگند و سلاحشان از گنبد آهنین عبور می‌کند، اظهار داشت: در تمام خیابان‌های اسرائیل غاصب آشوب و انفجار و اعتراض است و حرکت‌های استشهادی صورت می‌گیرد و اسرائیل ضعیف‌تر و فلسطینیان قوی‌تر هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه نامگذاری روز قدس سیاست امام بود، تصریح کرد: امام با این ابتکار اجازه نداد فلسطین در حاشیه قرار بگیرد و فراموش بشود و مردم با حضور در راهپیمایی باشکوه به همه دنیا اعلام می‌کنند که هیچ وقت پشت آن‌ها را خالی نمی‌کنند و به آن‌ها روحیه می‌دهند و تا آخرین لحظات حمایت خواهند کرد.

وی بیان داشت: امنیت ملی ما امروز در گرو مبارزات فلسطین و حوزه مقاومت و مدافعین حرم است و اگر این مسئله به ما مربوط نمی‌شد بر اساس دستور مسلمان بودن حمایت می‌کردیم و امروز امنیت ملی ما به آن مبارزات و مقاومت‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار