استاندار خوزستان:

روز قدس روزی است که ملت ایران علیه استکبار جهانی قیام می‌کنند

خلیلیان گفت: روز قدس روزی است که ملت ایران در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفین جهان و بر علیه استکبار جهانی قیام می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 29April 2022

روز قدس روزی است که ملت ایران علیه استکبار جهانی قیام می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسئولان باید به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهند و در جهت رفاه حال مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس روزی است که ملت ایران در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفین جهان و بر علیه استکبار جهانی قیام می‌کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر پیوند خود با فلسطین را نشان دادند، گفت: امیدواریم به زودی شاهد روزی باشیم که اسرائیل نابود و فلسطینیان به خانه‌های خود برگردند همچنین استکبار جهانی مغلوب و ملت‌های مظلوم دنیا به حق خود برسند.

وی افزود: مردم خوزستان به ویژه اهواز امروز با زبان روزه به خیابان‌ها آمدند و ثابت کردند در پیوند با نظام حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

خلیلیان یادآور شد: به طور قطع مسئولان و دولت انقلابی در جهت حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش می‌کنند تا شاهد رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار