نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز «آمریکا» در آستانه اخراج از غرب آسیاست/ شکست طرح «خاورمیانه بزرگ»

«محمدی لائینی» با اشاره به ناکام ماندن دشمنان و شکست طرح خاورمیانه بزرگ توسط آمریکا و هم‌پیمانانش گفت: امروز آمریکا در آستانه اخراج از غرب آسیاست.
کد خبر: ۵۲۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 03May 2022

امروز آمریکا در آستانه اخراج از غرب آسیاست/ شکست دشمن در طرح خاورمیانه بزرگبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه تقوا بهترین دستاورد ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: عید فطر، عید پاکیزگی و بازگشت به فطرت را تبریک می‌گویم.

وی افزود: این روز بزرگ، یوم الجوائز و پرداخت جایزه‌های معنوی است و از زحمات و خدمات پاکبان‌ها، اورژانس‌ها و نیروی اننتظامی در ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمدی لائینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند عید رمضان عید شکر است، گفت: عید فطر عید شکرگذاری است و روزه داری، قرائت قرآن، اقامه نماز، احیاء شب‌های قدر و توجه به فقرا و نیازمندان از برکات این ماه است و باید به یاد فقرا و نیازمندان باشیم.

امام جمعه ساری با اشاره به ناکام ماندن دشمنان و شکست طرح خاورمیانه بزرگ توسط آمریکا و هم‌پیمانانش تصریح کرد: آنها برای این طرح میلیاردها دلار هزینه کردند و با اعتراف خودشان شکست خوردند و امروز آمریکا در آستانه اخراج از غرب آسیاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار