فرمانده قرارگاه عمار:

دولت آمریکا دست‌پرورده صهیونیست‌هاست

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: امروز آمریکایی‌ها نمی‌توانند بدون اجازه صهیونیست‌ها اقدامی کنند که نشان ضعف آنهاست.
کد خبر: ۵۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 06May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همایش «مرز همدلی» با حضور حجت‌الاسلام «مهدی طائب» فرمانده قرارگاه عمار و جامعه مهاجران افغانستانی مقیم مشهد امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام طائب در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اصلانی و دارایی و شهدای دانش‌آموز و نمازگزار افغانستان اظهار داشت: دشمنان در قالب ترور‌های اخیر روحانیان در حرم مطهر رضوی و شهروندان بی‌گناه در مساجد و مدارس افغانستان یک خط مشترک را دنبال می‌کنند.

وی افزود: هرگاه دشمن خط ترور را به یک نقطه می‌برد باید فهمید از همین نقطه بیم دارد. حوادثی که حرم رضوی و افغانستان رخ داد، نشان می‌دهد که دشمنان از محل‌های آگاه‌بخشی به امت اسلامی به هراس افتاده است.

فرمانده قرارگاه عمار تصریح کرد: روحانیان ترور شده در حرم رضوی به‌دنبال آگاهی‌بخشی بودند، دانش‌آموزان افغانستانی نیز در محل آموزش و آگاهی‌بخشی هدف قرار گرفتند، نمازگزاران نیز در مساجد همین‌گونه بودند، این ترور‌ها، خط مشترکی را که همان آگاهی امت است هدف قرار داده‌اند.

طائب یادآور شد: دشمن اکنون خط اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی را نیز پی گرفته که بخشی مربوط به اختلاف‌افکنی بین برادران ایرانی و افغانستانی، بخشی نیز برای تفرقه بین عراق و ایران و البته بخشی نیز برای اختلاف‌افکنی بین عراق و افغانستان است.

وی گفت: دشمن برای دستیابی به این هدف سلسله عملیاتی را برای برهم زدن وحدت بین برادران شیعه به نام اهل سنت و ترور اهل سنت به نام شیعیان از مصر تا عراق و افغانستان طرح‌ریزی و اجرایی کرده است.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به ترور شهیدان فخری‌زاده و احمدی روشن در ایران ابراز داشت: هیچگاه مطرح نشد که عامل ترور دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی روشن اهل کدام شهر و منطقه بوده بلکه این حقیقت بیان شد که احمدی روشن را اسرائیل ترور کرده است؛ بر همین اساس در جریان حادثه تروریستی در حرم رضوی نیز باید اینگونه مطرح شود که اسرائیل بار دیگر در ایران دست به ترور زد.

طائب در ادامه با اشاره به دسیسه‌های رسانه‌ای استکبار برای تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی گفت: ما رسانه‌های دنیا را در اختیار نداریم، اما باید دانست صهیونیست‌ها در تسلط بر رسانه سابقه تاریخی دارند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها عنوان می‌کنند که ما در مذاکرات هسته‌ای مدام اسرائیل را در جریان روند کار قرار می‌دهیم، این رفتار از آمریکا با آن همه ادعای قدرتمندی، نشان حقارت و پستی است.

طائب بیان داشت: آمریکایی‌ها امروز نمی‌توانند بدون اجازه صهیونیست‌ها اقدامی کنند که نشان ضعف آنهاست، البته قرآن نیز می‌فرماید نباید از قدرت ظاهری مستکبران ترسید.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: دشمن در افغانستان سرمایه‌گذاری زیادی کرده است، مغز‌ها را می‌زند چرا که اگر مغز‌ها رشد کنند و به هم پیوند بخورند، شکست مستکبران اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار