وزیر کشور لبنان:

تنها راه بازگرداندن لبنان به مسیر صحیح، شرکت در انتخابات است

«بسام مولوی» وزیر کشور لبنان هم با حضور در یکی از حوزه‌های انتخابی طرابلس گفت: تنها راه بازگرداندن لبنان به مسیر صحیح، شرکت گسترده در انتخابات امروز است.
کد خبر: ۵۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ - 15May 2022

تنها راه بازگرداندن لبنان به مسیر صحیح، شرکت در انتخابات استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، شیخ «احمد قبلان» مفتی سرشناس لبنانی پس از شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور و انداختن رأی خود به صندوق در حوزه «میس الجبل» استان نبطیه اظهار داشت: در مسیر مقاومت، استقامت و دفاع از کشور، ثابت قدم و استوار هستیم.

وی افزود: امروز یک روز تاریخی و تعیین کننده است و امکان ندارد ما سست و بی تفاوت باشیم.

به گزارش العهد، «بسام مولوی» وزیر کشور لبنان هم با حضور در یکی از حوزه‌های انتخابی طرابلس رأی خود را به صندوق انداخت و سپس در سخنانی گفت: تنها راه بازگرداندن لبنان به مسیر صحیح، شرکت گسترده در انتخابات امروز است. از همه مردم لبنان و اهالی طرابلس درخواست می‌کنم که افراد اصلح را انتخاب کنند چرا که آن‌ها می‌توانند خیر و خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی افزود: مشکلات اداری انتخابات تا کنون اندک بوده و اوضاع امنیتی بسیار مطلوب است و ۸۰ هزار نیروی نظامی و امنیتی مأموریت تأمین امنیت حوزه‌های انتخابیه در سراسر لبنان را به عهده دارند.

پایگاه خبری «النشره» هم از حضور «حسان دیاب» و «فؤاد السینوره» نخست وزیران پیشین لبنان در انتخابات پارلمانی خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها