تجدید میثاق رزمندگان فاطمیون با شهید افغانستانی دفاع مقدس در بجستان+ تصاویر

جمعی از رزمندگان مدافع حرم لشکر فاطمیون با حضور بر مزار «رجبعلی غلامی» از مجاهدین افغانستانی که در دفاع مقدس به‌شهادت رسید تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۲۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 26May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه شهادت رئیس مکتب جعفری، امام جعفر صادق (ع) جمعی از رزمندگان و بسیجیان مدافع حرم لشکر فاطمیون، با حضور در شهرستان بجستان، بر سر مزار شهید غریب افغانستانی دفاع مقدس «رجبعلی غلامی» حاضر شدند و با نثار فاتحه و اهدا گل با این شهید والامقام تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» مسئول فرهنگی لشکر فاطمیون، حجت‌الاسلام «سیدقاسم دهقانی» امام جمعه بجستان، «حسن حیدری» فرماندار شهرستان، سرهنگ پاسدار «عبدالله رفعتی» فرمانده سپاه ناحیه بجستان و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

«رجب‌علی غلامی» در سال ۱۳۴۳ در شهر لار کابل در افغانستان متولد شد. در سال ۱۳۵۹ از افغانستان به بجستان مهاجرت کرد و بعد از مدتی به‌عنوان بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام ششم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در سلیمانیه عراق به شهادت رسید. پیکر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه در بجستان در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

هرچه شهید غلامی در بجستان خویشانی ندارد اما مزار او زیارتگاه مردم استان شده و پیشکسوتان دفاع مقدس از جای‌جای استان با حضور بر مزار این شهید افغانستانی با او تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار