رئیس شورای شهر تهران:

ساختمان‌ساز‌ها با افزایش بنا جان و مال مردم را به خطر نیاندازند

چمران گفت: ساختمان ساز‌ها نباید به دنبال افزایش بنا باشند وقتی نقشه یک ساختمان تغییر می‌کند دیگر آن ساختمان همانند ابتدای خود نخواهد بود.
کد خبر: ۵۲۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 29May 2022

ساختمان ساز‌ها با افزایش بنا جان و مال مردم را به خطر نیاندازند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران در شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: امروز روز جهانی صلح سازمان ملل است و نیازی به ذکر ندارد که بگوییم متأسفانه این نامگذاری‌ها سوری است و سازمان ملل نتوانسته صلح را در جهان ایجاد کند، زیرا قدرت‌های بزرگ تصمیمات سیاسی می‌گیرند و نتیجه آن فروش سلاح‌های سوپر میلیاردی به یمن است.

وی ادامه داد: امیدواریم روزی صلح و سازمان ملل واقعیت‌های جهانی و واقعی خود را بیابد.

چمران با اشاره به حادثه متروپل آبادان گفت: مجدداً فروریختن این ساختمان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم تیم ۵۰ نفره‌ای که از شهرداری تهران به آبادان رفته اند مورد رضای الهی قرار گیرند ما همیشه باید از این حوادث درس عبرت بگیریم ساختمان‌های ناپایداری در تهران وجود دارند و با وجود اخطار هنوز زندگی در آن‌ها ادامه دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه عوامل مختلفی منجر به وقوع این حادثه در آبادان شدند، افزود: باید پس از کارشناسی دقیق به نتیجه مورد نظر رسید ساختمان ساز‌ها نباید به دنبال افزایش بنا باشند وقتی نقشه یک ساختمان تغییر می‌کند دیگر آن ساختمان همانند ابتدای خود نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در دوره چهارم شورای شهر تهران مصوبه‌ای به تصویب رسید که در بستر آن اضافه بنا ممکن نبود ساختمان ساز‌ها نباید تقاضای اضافه بنا داشته باشند شورای شهر نه تنها هیچگاه این دستور را نمی‌دهد بلکه مانند ساختمان علاالدین دستور تخریب را نیز صادر می‌کند ساختمان ساز‌ها با افزایش یک طبقه جان و مال مردم را به خطر نیاندازند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار