دانشجویان اولین میزبان افتتاحیه «هناس» شدند؛

اکران‌های دانشگاهی فیلم زندگی شهید رضایی‌نژاد در شهرهای مختلف ایران

اکران‌های افتتاحیه فیلم سینمایی «هناس» در ۱۰ دانشگاه کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ - 30May 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از ۱۸ خرداد اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند، اکران افتتاحیه خود را در جمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها کلید خواهد زد.

«هناس» قصه ترور یک عشق و روایتی ملتهب از دوران زندگی تا شهادت داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته‌ای و از نخبگان علمی کشور است که با تصمیم عوامل قرار است پیش از شروع اکران رسمی در سینماها، به دلیل اهمیت وجه علمی زندگی این شهید برنامه ریزی‌هایی برای نمایش‌های افتتاحیه در دانشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها از جمله در دانشگاه محل تحصیل او، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی انجام شود.

متقاضیان جهت ثبت‌نام اکران‌های دانشگاهی این فیلم می‌توانند به آدرس https://formaloo.com/sayar-henas و http://ekranmardomi.ir/ مراجعه کنند.

به همین ترتیب اکران‌های دانشگاهی این فیلم سینمایی در ۱۰ دانشگاه ایران از جمله دانشگاه‌های شاهد، علامه طباطبایی، دانشکده صداوسیما، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه خرم آباد، دانشگاه علوم تحقیقات، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه مازندران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران مرکز طی روز‌های مختلف برگزار خواهدشد.

«هناس» دومین ساخته حسین دارابی پس از فیلم سینمایی «مصلحت» است که بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی نژاد و مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار