زارعی در اکران مردمی فیلم مطرح کرد؛

مانند یک قهرمان با مشکلاتمان برخورد کنیم/ شهره پیرانی یکی از ستون‌های «هِناس» بود

بازیگر فیلم «هِناس» گفت: بسیاری از ما این روز‌ها دردمند و عزادار حوادث تلخی هستیم که اتفاق افتاده است و نمی‌توانیم خوشحال باشیم، اما باید سعی کنیم مانند یک قهرمان و نه از موضع ضعف با مشکلاتمان برخورد کنیم.
کد خبر: ۵۲۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 14June 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «هِناس» در پردیس سینمایی هدیش مال برگزار شد. در این اکران مریلا زارعی و کوثر حیدری بازیگر، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه‌کننده این فیلم سینمایی حضور داشتند.

زارعی: مانند یک قهرمان با مشکلاتمان برخورد کنیم

مریلا زارعی پیش از نمایش فیلم با اشاره به اینکه سینما پس از دوران کرونا در شرایط خاصی به سر می‌برد به ویژه که در حال حاضر اوضاع اقتصادی و احوال مردم به گونه‌ای نیست که بخواهند زمان و وقتشان را برای تماشای فیلم در سینما صرف کنند، اظهار داشت: اما آنچه مسلم است این است که برخی از فیلم‌ها مانند «هِناس» نه به لحاظ شکل ظاهری بلکه در درازمدت حالمان را خوب می‌کنند، چراکه یادآور می‌شوند برای این سرزمین انسانی‌هایی ایستادگی و پای‌مردی کردند، خونشان را دادند و خانواده‌هایی بی‌سرپرست شدند تا من و شما اینجا کنارهم خوشحال باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ما این روز‌ها دردمند و عزادار حوادث تلخ مانند حادثه متروپل آبادان، خروج قطار مشهد-یزد از ریل و مسایل این چنینی هستیم که اتفاق افتاده است و نمی‌توانیم خوشحال باشیم، اما باید امیدوار باشیم و سعی کنیم مانند یک قهرمان و نه از موضع ضعف با مشکلاتمان برخورد کنیم.

مانند یک قهرمان با مشکلاتمان برخورد کنیم

بازیگر «هِناس» با اشاره به اینکه قصه قهرمان این فیلم و قهرمانان دیگر سرزمین ما ساخته می‌شود تا یادآوری کند که می‌توان اهداف بزرگی داشت و برای آن جان داد، عنوان کرد: ایفای نقش در این فیلم سینمایی به دلیل موقعیتی که در آن قرار گرفتم، سخت بود. زمانی که فیلم ساخته شد برخی از منتقدان ناباورانه گفتند که مگر می‌شود چنین اتفاقی در شرایط عادی و طبیعی رخ بدهد؟ بله. بسیار وحشتناک هم اتفاق افتاده است به گونه‌ای که من وقتی صحنه‌ای از فیلم را بازی کردم تا دو روز در بدنم رعشه داشتم.

زارعی ادامه داد: آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند داریوش رضایی‌نژاد زمانی که پدرش به شهادت رسید همسن کوثر حیدری بود و سال‌ها از این ماجرا گذشته است، اما شاید کسی درک نکند که چه بر مادر آرمیتا یعنی شهره پیرانی گذشته است تا بتواند دختری را به زندگی برگرداند و خود نیز دوباره به زندگی بازگردد.

وی تاکید کرد: همه این موارد برای ما ایجاد مسئولیت می‌کند تا چشم خود را روی وقایع نبندیم، منصف باشیم و بدانیم که افرادی برای کشور رفته‌اند و خون دادند. علاوه بر توکل به خداوند برای حل مشکلات باید همدلی و صبوری کرد و امید داشت.

زارعی با بیان اینکه شهره پیرانی همسر داریوش رضایی‌نژاد پس از تهیه‌کننده و کارگردان «هِناس» یکی از ستون‌های فیلم بود، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در این فیلم به من فرصت داده شد تا نقش یکی دیگر از زنان سرزمینم را که در قید حیات است، بازی کنم؛ شهره پیرانی بانویی بسیار فعال و قوی است و من خوشحالم نقش چنین بانویی را ایفا کردم.

وی خاطرنشان کرد: اگر با فیلم «هِناس» ارتباط برقرار کردید، آن را به دوستان خود توصیه کنید و اگر مورد اقبال شما واقع نشد، اشکالات آن را بر ما ببخشید و دعا کنید بتوانیم فیلم‌های بهتری بسازیم که حال شما را خوب کند.

شفاه: مریلا زارعی به لحاظ وقار و شخصیت واقعا تک است

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده «هِناس» نیز در سخنانی کوتاه گفت: بازیگر خوب در کشور فراوان داریم، اما مریلا زارعی نه به دلیل اینکه ما افتخار همکاری با ایشان را داشتیم بلکه به لحاظ وقار و شخصیت واقعا تک است و جزو معدود آدم‌هایی‌ست که به کاری که انجام می‌دهد، باور دارد.

«هناس» با بازی مریلا زارعی و بهروز شعیبی از ۱۸ خرداد اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز کرده و به زوایای زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته‌ای و همسر و فرزندش می‌پردازد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار