در ۲۴ ساعت گذشته؛

ائتلاف سعودی ۱۱۱ مرتبه آتش‌بس یمن را نقض کرد

منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف سعودی و مزدورانش در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ مرتبه آتش‌بس انسانی-نظامی را در استان‌های مختلف یمن نقض کردند.
کد خبر: ۵۲۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ - 01June 2022

ائتلاف سعودی ۱۰۰ مرتبه آتش بس یمن را نقض کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سبا، منابع یمنی از تداوم نقض آتش‌بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش خبر دادند.

ائتلاف سعودی و مزدورانش در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ مرتبه آتش‌بس انسانی-نظامی در یمن را نقض کردند.

یک منبع نظامی از ۵۷ پرواز پهپادی و جاسوسی ائتلاف سعودی در آسمان استان‌های مارب، تعز، حجه، الجوف، صعده، البیضاء و جبهه‌های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس یاد کرد.

این منبع افزود که مزدوران سعودی دست به ایجاد استحکامات رزمی اطراف شهر مارب زدند.

مزدوران سعودی همچنین طی ۱۱ مورد مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در البلق الشرقی در استان مارب، حرض، المزرق در استان حجه و الملاحیظ و المدافن در استان صعده را هدف بمباران توپخانه‌ای قرار دادند.

منبع مذکور ادامه داد که مزدوران سعودی مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در العمود و تبه کامله در جیزان را هدف بمباران توپخانه‌ای قرار دادند.

این منبع همچنین از ۴۲ مورد تیراندازی به سمت منازل شهروندان و مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع و جبهه‌های مرزی خبر داد.

متجاوزان و عناصر وابسته به ائتلاف سعودی آتش بس در یمن را به صورت مداوم نقض می‌کنند. آتش بس موقت در یمن به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و قابل تمدید است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار