سردار روشن بیان داشت:

لزوم تدریس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» برای طلاب حوزه‌های علمیه

سردار روشن بیان کرد: لازم است درس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» برای طلاب حوزه‌های علمیه که مبلغان دینی خواهند بود، نیز تدریس شود. ما آمادگی لازم را جهت تدوین و چاپ کتابی مجزا برای طلاب داریم.
کد خبر: ۵۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ - 12September 2015

لزوم تدریس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» برای طلاب حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار عبدالله روشن مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران در نشست هماندیشی اساتید درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در دانشگاههای استان تهران که در باغموزه دفاع مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت: علیرغم اینکه مجوز تدریس 350 استاد این درس را داریم، اما از 160 استاد بیشتر نمیتواینم استفاده کنیم.

وی افزود: در سال گذشته این درس جهت ضمن خدمت کارمندان استان تهران نیز مورد تدریس قرار گرفت.

سردار روشن بیان کرد: لازم است این درس برای طلاب حوزههای علمیه که مبلغان دینی خواهند بود، نیز تدریس شود. ما آمادگی لازم را جهت تدوین و چاپ کتابی مجزا برای طلاب داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران با اشاره به ارتباط دانشجویان با ادارات کل بنیاد اظهار داشت: بنا داریم در سال تحصیلی جدید ارتباطی دوسویه برقرار شود. در طول سال نیز از نقطه نظرات اساتید استفاده خواهیم کرد.

سردار روشن در پایان پیشنهاد کرد: دانشجویان این درس پس از گذراندن کلاسها جهت مفاهیم، در باغموزهها حضور یابند تا بهطور ملموس با تاریخ و چهرههای جنگ آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار