گردهمایی رزمندگان تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله برگزار شد

چهارمین گردهمایی رزمندگان تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله، یادواره شهید علی ژاله و ۳۸۰ شهید ادوات در شهرستان رابر برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ - 19September 2015

گردهمایی رزمندگان تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، همایش رزمندگان تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله همراه با یادواره سردار علی ژاله و 380 شهید ادوات لشکر 41 ثارالله روز گذشته با حضور خانوادههای معظم شهدا، مسئولان، ایثارگران و جانبازان در مصلی شهرستان رابر برگزار شد.

در این آیین باشکوه سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس جنوب شرق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس باعث شد ما امروز در مقابل تمام دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و با افتخار و عزت زندگی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز اگر در دنیا شاهد به زانو درآمدن دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی هستیم به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس جنوب شرق افزود: دوران دفاع مقدس سبب شد ما صادر کننده تفکرات دینی، امنیتی، دفاعی و مذهبی به دنیا شویم و ندایی که امروز در دنیا دستش را به عنوان یک فرد آزاده مسلمان بلند میکند ندایی است که از جبهه حق علیه باطل بلند میشود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در دنیا به عنوان یک قدرت برتر مطرح هستیم، گفت: به برکت دفاع مقدس است که امروز اروپاییها و غربیها تسلیم اسلام شدند و اسلام به عنوان یک دین کامل در دنیا مطرح است.

مارانی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است، ادامه داد: ما باید با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پیروی از خون شهیدان این عزت و افتخارات را ارج نهیم و پایدار و ثابت قدم در این مسیر حرکت کنیم.

این مراسم با برنامههای متنوع فرهنگی و مذهبی، تجلیل از خانواده معظم شهدا، خاطرهگویی و مداحی توسط مداح اهلبیت (ع) همراه بود.

لازم به ذکر است این گردهمایی همه ساله و به یاد یکی از شهدای ادوات برگزار و اسناد ومدارک مربوط به رزمندگان ادوات در دوران دفاع مقدس نیز جمع آوری می گردد.

نظر شما
پربیننده ها