فیلم «بدون قرار قبلی» به اکران مردمی عمار پیوست

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی»، که این روز‌ها در سینما‌ها در حال اکران است به چرخه اکران مردمی عمار پیوست.
کد خبر: ۵۳۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 29June 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی»، که این روز‌ها در سینما‌ها در حال اکران است به چرخه اکران مردمی عمار پیوست.

«بدون قرار قبلی» ششمین فیلم بلند بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که محمود بابایی آن را تهیه‌کنندگی کرده و فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده‌اند.

فیلم «بدون قرار قبلی» که در طی سه هفته از آغاز اکران در سینما‌ها فروش یک و نیم میلیاردی را تجربه کرده، در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از فوت پدرش برای دریافت میراثی که او برایش به جا گذاشته به ایران باز می‌گردد؛ میراثی که بیشتر باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه یاسمن در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

فیلم «بدون قرار قبلی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر در شش رشته از جمله کارگردانی و فیلمنامه نامزد دریافت سیمرغ شد که از این میان سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد. همچنین دریافت جایزه سینمایی ققنوس سینمای انقلاب و فیلم برگزیده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ملی یونسکو در ایران از دیگر افتخارات فیلم است.

فیلم «بدون قرار قبلی» به اکران مردمی عمار پیوست

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری و حامی ترابی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اکران مردمی به نشانی Ekranmardomi.ir فیلم سینمایی بدون قرار قبلی را در مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگسرا‌ها و ... شهر محل زندگی خود اکران کنند.

فیلم‌های سینمایی «موقعیت مهدی» و «هناس» نیز هم اکنون توسط اکران‌کنندگان مردمی عمار در حال اکران هستند و مخاطبان برای در خواست اکران این فیلم‌ها نیز می‌توانند به سایت اکران مردمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها