معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی:

«ولایتمداری» مهم‌ترین شاخصه رفتاری شهیدان بود

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: توجه ویژه شهدا در عمل به توصیه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد تا جمهوری اسلامی از گردنه‌های سخت دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) عبور کند.
کد خبر: ۵۳۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 06July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده مدافع حرم حجت‌الاسلام «سیدهادی علوی‌نسب» اولین شهید روحانی مدافع حرم خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی و قشرهای مختلف مردم در آستانه امامزادگان عین‌علی و زین‌علی شهر دررود برگزار شد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه شهیدان بوده است و ما نیز باید با تأسی به سیره شهدا نسبت به تبعیت از ولایت اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: توجه ویژه شهدا در عمل به توصیه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد تا جمهوری اسلامی از گردنه‌های سخت دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) عبور کند.

این مسئول با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا، گفت: خانواده‌ شهدا اهل صبر و تحمل بوده و هستند؛ بر همین اساس برگزاری مراسم یادبود شهدا با هدف تکریم آن‌ها و پاسداشت شهیدان ادای دینی نسبت به جامعه ایثارگری است.

بیان سیره عملی شهید حجت‌الاسلام علوی‌نسب توسط امام جمعه دررود، مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت و تجلیل از خانواده شهید علوی‌نسب از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام «سیدهادی علوی‌نسب» سال ۱۳۵۸ متولد شد و سرانجام در هفتم تیر ۱۳۹۶ در راه دفاع از حرم آل‌الله در منطقه تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در ۱۴ تیر در جوار آستانه متبرکه امامزادگان عین‌علی و زین‌علی شهر دررود آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها