فراخوان فلسطینیان برای تظاهرات در محکومیت سفر منطقه‌ای بایدن

فعالان فلسطینی با صدور فراخوانی خواستار برگزاری تظاهرات گسترده در روز پنج‌شنبه در محکومیت سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه شدند.
کد خبر: ۵۳۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 13July 2022

فراخوان فلسطینیان برای تظاهرات در محکومیت سفر منطقه‌ای بایدنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فعالان فلسطینی روز گذشته (سه‌شنبه) در فراخوانی، خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات روز پنج‌شنبه رام الله در اعتراض به سفر جو بایدن به منطقه شدند.

فعالان می‌گویند این تظاهرات که از ساعت ۶ عصر پنج‌شنبه در میدان المناره رام الله آغاز می‌شود، بیانگر رد مواضع مردم فلسطین در حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی خواهد بود.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت اعلام کرد: سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه فقط در راستای منافع اسرائیل در منطقه بوده و به زیان مسئله فلسطین خواهد بود.

قاسم در این بیانیه تاکید کرد: سفر بایدن با هدف افزایش چند دستگی در منطقه و ایجاد صف بندی‌های جدیدی برای حمایت از پروژه صهیونیستی و سیاست‌های توسعه طلبانه این رژیم انجام و به دنبال هدف قرار دادن جراین‌های زنده این امت است.

حازم قاسم در پایان هم خواهان وحدت مواضع کشورها، ساختار‌ها و طرف‌های امت اسلامی مخالف سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و تقویت روابط و توسعه آن فیما بین نیرو‌های مقاومت شد.

قرار است جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا جهت دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شود و سپس به کرانه باختری و عربستان سعودی سفر کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار