حماس:

سخنان نصرالله منعکس‌کننده معادلات جدید مقاومت است

حمدان سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله را نشان دهنده تثبیت معادلات جدید به دست مقاومت خواند.
کد خبر: ۵۳۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 14July 2022

حماس: سخنان نصرالله منعکس‌کننده معادلات جدید مقاومت است

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسامه حمدان» از اعضای ارشد جنبش فلسطینی حماس به سخنرانی دیشب (چهارشنبه شب) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله واکنش نشان داد.

وی به شبکه «المیادین» گفت: آنچه سید حسن نصرالله اعلام کرد مبتنی بر پایه‌های محکم دستاوردهاست و تثبیت معادلات جدید به دست مقاومت را منعکس می‌کند.

حمدان ادامه داد، مقاومت قادر به تحقق دستاورد‌های جدید و تحمیل واقعیتی است که خواهان آن است حتی اگر قیمت آن برای برخی بالا باشد.

وی تصریح کرد: از جمله معادلات مقاومت این است که اشغالگر نمی‌تواند (امنیت) کسی را تضمین کند، زیرا اصلا نمی‌تواند امنیت خود را تضمین کند (چه برسد به طرف دیگری).

سخنرانی دیشب نصرالله شامل چند محور از جمله شکست طرح خاورمیانه جدید، سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی و عربستان سعودی، جنگ روسیه و اوکراین و ترسیم مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی بود.

سید حسن نصرالله در بخشی از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «از جمله درس‌ها و عبرت‌هایی که باید از جنگ سی‌وسه‌روزه بگیریم این است که مردم جنوب پذیرای مقاومت هستند و تشکیلات مقاومت و امکانات آن، بیش از هر زمان دیگری است. روحیه مقاومت وجود دارد و مردم و جغرافیای منطقه با این مقاومت همراه هستند و خداوند نیز در آغاز و انجام کار با این مقاومت است. مقاومت تنها قدرتی است که لبنان برای گرفتن حق نفتی و گازی خود آن را در اختیار دارد.»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار