بایدن با محمود عباس در بیت لحم دیدار می‌کند

سفارت آمریکا در قدس اشغالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا فردا جمعه با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیت لحم دیدار می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 14July 2022

بایدن با محمود عباس در بیت لحم دیدار می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، سفارت آمریکا در قدس اشغالی امروز (پنج‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا فردا (جمعه) با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیت حم دیدار می‌کند.

بر این اساس، این دیدار در راستای تاکید جو بایدن بر حمایت واشنگتن از راه حل دو دولتی انجام می‌شود.

بنابر اعلام سفارت آمریکا در قدس اشغالی، بایدن پیش از دیدار با ابومازن از بیمارستان ویکتوریا بازدید می‌کند و پس از آن در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در مقر ریاست تشکیلات خودگردان در بیت لحم با ابومازن دیدار و گفتگو می‌کند.

براین اساس، دیدار بایدن با ابومازن در ساعت ۱۳ به وقت محلی پایان خواهد یافت و رئیس جمهور آمریکا پس از بازدید از کلیسای المهد در بیت لحم، به فرودگاه این شهر می‌رود و از آنجا به عربستان سعودی عزیمت می‌کند.

بر اساس این گزارش، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از روز گذشته سفر به اراضی اشغالی را آغاز کرده است. وی قرار است پس از دیدار‌های مفصل با مقامات رژیم صهیونیستی، ملاقاتی کوتاه با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان داشته باشد و پس از آن برای دیدار با مقامات سعودی به ریاض برود.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار