از سوی معاون اول رئیس جمهور؛

دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی صادر شد

مخبر طی بخشنامه‌ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی را به وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها ابلاغ کرد.
کد خبر: ۵۳۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ - 13July 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، باتوجه به گسترش فعالیت‌های گروه‌های جهادی و عزیمت اقشار مختلف بخصوص جوانان جهت خدمت رسانی در اقصی نقاط روستایی و دور افتاده کشور و لزوم برنامه ریزی و ساماندهی حرکت‌های جهادی و ترویج روحیه جهادی و همچنین نیاز به حمایت کلیه بخش‌های دولت از این حرکتها، با پیشنهاد سید امیرحسین مدنی دبیر شورایعالی جهاد سازندگی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه‌ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی و جلسات آن را به وزارتخانه ها، استانداری‌ها و سازمان‌های متولی ابلاغ کرد.

طی این بخشنامه استانداران موظف شدند با تشکیل جلسات ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی، به ریاست استاندار و حضور دستگاه‌های ذیربط استان، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی، مصوبات خود را به دبیرخانه شورایعالی جهاد سازندگی ارسال کنند.

همچنین ستاد‌های حمایت از حرکت‌های جهادی در وزارتخانه به ریاست وزیر و دبیری نماینده شورایعالی جهاد سازندگی و همچنین مشارکت بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی به نیازسنجی، پشتیبانی، هماهنگی و برنامه ریزی برای حرکت‌های جهادی بپردازند.

در این بخشنامه از خبرگزاری‌ها و صداو سیما نیز خواسته شد به دعوت به اردو‌های جهادی و تبیین اقدامات صورت گرفته در گروه‌های جهادی بپردازند.

دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی صادر شد

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار