سردار زاده کمند در سومین محفل انسل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا؛

انجام بیش از 350 ساعت مصاحبه با فرماندهان جهت کسب تجارب دفاع مقدس

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: 500 نفر از فرماندهان موثر در قالب کارگروه مرکزی شناسایی شد که با صرف 5315 ساعت به 45 رویداد مهم دفاع مقدس پرداخته و بیش از 350 ساعت مصاحبه با فرماندهان دوران دفاع مقدس انجام شد.
کد خبر: ۵۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ - 22September 2015

انجام بیش از 350 ساعت مصاحبه با فرماندهان جهت کسب تجارب دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "محمدجواد زاده کمند" جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در سومین محفل انسل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره 13 هزار شهید ناجا و 3657 شهید 8 سال دفاع مقدس این یگان اظهار داشت: درود خدا بر مجاهدانی که دفاع جانانه آنان منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای ایران شد و به فرصتی طلایی برای اثبات حقانیت و توانمندیهای اسلام و انقلاب تبدیل شد.

وی ادامه داد: خدا را شکر امروز به برکت خون شهدا شاهد توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در ناجا هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تشریح کرد: علاوه بر اقدامات موثری که در جهت گسترش این فرهنگ در ناجا صورت گرفته است با کمک پیشکسوتان ناجا در عرصه نظم و امنیت و دفاع مقدس با تشکیل کارگروههای مختلف و متخصص اقدامات ارزشمندی به عمل آمدهاند.

سردار زاده کمند ادامه داد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند یک رزمنده تا زمانی که خاطراتش را ثبت نکرده است هنوز در راه آرمانهایش چیزهایی به تاریخ بدهکار است، در دو سال گذشته کمیته راهبردی نشر و پژوهش ناجا با تبیین نقش ژاندارمری، شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و آزادگان نیروی انتظامی تشکیل شد تا اقداماتی اساسی در جهت تدوین تجارب دوران دفاع مقدس به عمل آید.

وی افزود: در همین راستا 500 نفر از فرماندهان موثر در قالب کارگروه مرکزی شناسایی شد که با صرف 5315ساعت به 45 رویداد مهم دفاع مقدس پرداخته شد و بیش از 350 ساعت مصاحبه با فرماندهان دوران دفاع مقدس انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها