سردار اشتری در سومین محفل انسل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا؛

امنیت و آرامش در کشور با زنده نگه داشتن روحیه شهادت استقرار می یابد

فرمانده ناجا گفت: وظیفه داریم با تمام توان با تبعیت از شهدا به مقابله با زورگویی بپردازیم و زورگویان را سرجای خود بنشانیم.
کد خبر: ۵۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ - 22September 2015

امنیت و آرامش در کشور با زنده نگه داشتن روحیه شهادت استقرار می یابد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا، اظهار داشت: 35 سال از جنگ تحمیلی میگذرد. جنگی که به معنای واقعی کلمه به کشور ایران تحمیل شد. صدام با حمایت تمام کشورهای دنیا خصوصاً حمایت کشورهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل به کشور ما حمله کرد.

وی با اشاره به نوپا بودن کشورمان در اوایل انقلاب تصریح کرد: شاید به این دلیل آمادگی کامل برای دفاع را نداشتیم اما روحیهای که توسط امام راحل به مردم و رزمندگان دلاور دمیده شد کاری کرد که تمام دنیا از حماسههای دفاع مقدس متعجب شوند.

اشتری افزود: با روحیه جهادی و توکل به خداوند و هدایتهای امام 8سال جنگ نابرابر را با دفاعی جانانه پاسخ دادیم که همین جنگ افتخار ایران و ملت ماست.

فرمانده ناجا با بیان این مطلب که دفاع مقدس اگر چه خسارتهایی را برای ما داشت اما به گفته امام برای ما نعمت بود، اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس باعث شد که ما در عرصه سیاسی به وحدت برسیم و در عرصه فرهنگی ذخیرهای را به دست آوریم که امروز جوانان ما به آن تکیه میکنند و سعی بر این دارند که این روحیه را زنده نگه دارند، با وجود تحریمها به خودکفایی رسیدیم و در اقتصاد حرفی برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: امروز تمام دنیا شاهد این هستند که ایران کشوری قوی و مقتدر است و در هر شرایط و زمانی از حقانیت خود دفاع میکنیم.

اشتری با بیان این مطلب که در دوارن دفاع مقدس هر چه بود خدا بود و اخلاص؛ افزود: هدایتهای امام و مقام معظم رهبری بالاترین سرمایه برای کشور ماست.

وی ادامه داد: امروز اگر میخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید روحیه جهادی داشته باشیم که این روحیه به خوبی در نیروی انتظامی قابل مشاهده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: ناجا با داشتن عزیزانی از جان گذشته، فداکار و ایثارگر به دفاع خود همچنان ادامه میدهد که همان مصداق دفاع همچنان باقی است.

سردار اشتری ادامه داد: ناجا بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که حدود 3700 شهید متعلق به دوران دفاع مقدس است و ما بقی آن بر اثر مبارزه با اشرار و کسانی که به حقوق مردم تجاوز میکنند به نظام تقدیم شدهاند و امروز هفتهای یک شهید تقدیم انقلاب و نظام میکنیم و با زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت که بالاترین افتخار برای ناجاست این فرهنگ را قدر میدانیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با مجاهدت در راه خدا نظم و امنیت و آرامش را در کشور استقرار دهیم و هر روز نسبت به روز گذشته پیشرفت داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: به گفته مقام معظم رهبری ناجا مظهر اقتدار ایران است و ما وظیفه داریم با تمام توان با تبعیت از شهدا به مقابله با زورگویی بپردازیم و کسانی که به حق خود قانع نیستند را سرجای خود بنشانیم.

وی افزود: انشالله بتوانیم پیرو راه شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم و از شما پیشکسوتان عزیز میخواهم که با تجارب خود ما را بر اجرای ماموریتهایمان یاری کنید چرا که هر چه بیشتر بتوانیم مسئولیتی که بر دوشمان است، بهتر عمل کنیم، راه شهدا را ادامه دادهایم. دعای خیر مادران  و پدران شهدا و استفاده از تجارب شما عزیزان بهترین راهگشاست و ما بحرانهای بزرگی را پشت سرگذاشتهایم که باید برای مقابله با تهدیداتی در حوزه سیاسی، اقتصادی و سایبری و فرهنگی آماده باشیم و بتوانیم این راه طولانی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار