روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری-19/رئیس پلیس راهور ناجا در گفت و گو با دفاع پرس:

شهادت 4 مامور راهور طی 5 ماهه ابتدایی سال/ پلیس آماده هر گونه جانفشانی در راه میهن است

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: پلیس همچنان وظیفه خود را دفاع از مردم و نظام می داند و در هر محدوده و شرایطی که باشد آماده هر گونه فداکاری بوده و جان فشانی در راه میهن عزیزمان است.
کد خبر: ۵۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 30September 2015

شهادت 4 مامور راهور طی 5 ماهه ابتدایی سال/ پلیس آماده هر گونه جانفشانی در راه میهن است

سردار "تقی مهری" رئیس پلیس راهورنیروی انتظامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار انتظامی دفاع پرس در خصوص نقش ناجا در 8 سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: از روزهای ابتدایی جنگ نیروهای ژاندارمری، شهربانی و کمیته ی انقلاب اسلامی در میادین نبرد حضور داشتند و تا پایان جنگ هم به دفاع از خاک مقدس کشور عزیزمان پرداختند و شهدای زیادی هم تقدیم نظام مقدس ایران شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در کشور به مقابله با افراد ضد انقلاب و تمام کسانی که می خواهند نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشد که با پشتیبانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی قطعا به دنبال ناامنی در کشور ما هستند با اقتدار مقابله می کند.
 
رئیس پلیس راهورنیروی انتظامی با بیان این مطلب که خوشبختانه کشور ما امروز امن ترین کشور جهان است، تاکید کرد: دشمنان تلاش می کنند به این امنیت مطلوب امروز ما خدشه وارد کنند اما با فداکاری همه ی نیروهای امنیتی و انتظامی خصوصا مرزبانی در مرزهای کشور و در داخل در همهه سطوح با شکست مواجه شده اند.
 
وی افزود: با تلاش و ایثارگری های همه کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور در سطح جاده ها تا به امروز نتوانسته اند کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش کشورمان وارد کنند.
 
رئیس پلیس راهورنیروی انتظامی تصریح کرد: طی 5 ماهه گذشته در مقابله با اشرار 4 نفر شهید از پلیس راه و تعدادی مجروحداشته ایم. 
 
سردار مهری با بیان این مطلب که  پاسگاه های ما محل عبور و مرور همه افراد است، تصریح کرد: همه می توانند به آن مراجعه کنند اما از آنجایی که افراد ضد انقلاب نمیتوانند به کشور ما وارد شوند و قدرت مقابله با ما را نیز ندارند از دورادور اقدامات نابخردانه ای را انجام می دهند که فقط جنبه تروریستی دارد و منجر به شهادت تعدادی از همکاران من در سایر پلیس های تخصصی و در مجموعه های پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور در سطح جاده ها شده اند.
 
رئیس پلیس راهورنیروی انتظامی در پایان گفت و گوی خود با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: اما ما همچنان وظیفه خود را دفاع از مردم و نظام می دانیم. و پلیس در هر محدوده و شرایطی که باشد آماده هر گونه فداکاری بوده وتحت امر مستقیم فرمان فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری هستیم و همه ی کارکنان ناجا در هر سطحی آماده هر گونه جان فشانی در راه میهن عزیزمان هستیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها