سردار کارگر در جریان بازدید فرمانده ناجا از خبرگزاری دفاع مقدس:

احداث یادمان شهدای امنیت در شرق کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باتوجه به رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی و مردم بومی در شرق کشور در مقابله با اشرار، ساخت یادمان شهدای امنیت در شرق کشور در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ - 23September 2015

احداث یادمان شهدای امنیت در شرق کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جریان بازدید سردار سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی از خبرگزاری دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک پیشاپیش روز عید قربان اظهار داشت: فرمانده ناجا عضو هیئت امنا بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: قبل از اینکه ایشان به عنوان فرمانده ناجا منصوب شوند در جریان فعالیتهای بنیاد و تشکیل این خبرگزاری بودند.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس در سوم خرداد سال 92 آغاز به کار کرد که نام این خبرگزاری با عنوان "دفاع مقدس" مورد تصویب سرلشکر فیروزآبادی قرار گرفت. کلمه "دفاع مقدس" ابتکار امام خمینی(ره) بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این کلمه تاکید بسیاری دارند.

وی تصریح کرد: این خبرگزاری هم اکنون مرجعی در حوزه دفاع مقدس است و رقیبی برای دیگر خبرگزاریها نیست چرا که یک خبرگزاری تخصصی است. از آنجایی که "دفاع مقدس" یک خبرگزاری تخصصی است؛ بر رنکینگ زیاد تاکید نداریم اما بنایمان حرکت رو به جلو و رو به رشد است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: ورود به مسائل سیاسی و جناحی در بنیاد و خبرگزاری خط قرمز است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و پیروز واقعی دفاع مقدس مردم بودند، بیان داشت: مقام معظم رهبری میفرمایند آن روزی که مردم وارد صحنهی دفاع شدند، کسی از آنها نپرسید که از کدام دین و قوم هستید، لذا دفاع مقدس متعلق به همهی مردم است.

سردار کارگر با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه جنگ ما گنج است، بیان کرد: باید در دفاع مقدس کاوشی انجام بدهیم و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در دفاع مقدس یک انقلاب فرهنگی انجام داد.

وی گفت: برخی بیان میکنند که مردم از دفاع مقدس و شهدا دور شدهاند اما واقعیت را در روز 26 خرداد در آن حماسه باشکوه تشییع شهدای غواص دیدیم. همچنین حضور 4 میلیون جوان یعنی 80 درصد زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس موید این است که مردم و به خصوص جوانان نسبت به این موضوعات اشتیاق دارند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه سال گذشته حدود 2 میلیون نفر از یادمانهای دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کردند، گفت: اکنون برخی از یادمانهای دفاع مقدس در غرب و جنوب در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی در خصوص گرامیداشت یاد شهدای ناجا در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: در ابتدای ورود بنده به بنیاد، با پیگیریها و همکاریهای سردار احمدی مقدم شورای عالی ایثار و شهادت در ناجا تشکیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها