سرلشکر صفوی در سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا:

ناجا مظهر آرامش، اقتدار و مردم‌داری است/ دکترین نظامی ایران مبتنی بر دفاع بازدارنده است

سرلشکر صفوی گفت: ناجا مظهر آرامش، اقتدار، مردم‌داری و مردم‌یاری است و من از فرمانده انتظامی تهران تشکر می‌کنم چرا که این روزها دمار از روزگار اراذل و اوباش تهران درآورده است.
کد خبر: ۵۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ - 22September 2015

ناجا مظهر آرامش، اقتدار و مردم‌داری است/ دکترین نظامی ایران مبتنی بر دفاع بازدارنده است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سرلشکر یحیی صفوی در سومین محفل "انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا" اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و امنیت آور است و قوی ترین نیروی انتظامی خاورمیانه به شمار می آید.

وی ادامه داد: ناجا در تمامی مرزهای کشور به مقابله با اشرار، قاچاقچیان و ترددهای غیرمجاز می پردازد. یکی از بهترین اقداماتی که مرزبانی انجام میدهد، انعقاد پروتکل های مرزی و دیپلماسی انتظامی با کشورهای همسایه است.

سرلشکر صفوی گفت: ناجا مظهر آرامش، اقتدار، مردمداری و مردمیاری است و من از فرمانده انتظامی تهران تشکر میکنم چرا که این روزها دمار از روزگار اراذل و اوباش تهران درآورده است.

وی افزود: دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران در تحولات سیاسی و نظامی غرب آسیا در صدر قدرت قرار گرفته است.

سرلشکر صفوی با بیان این مطلب که آمریکایی ها به دنبال تک ابر قدرت شدن جهانی بودند، افزود: این موضوع با شکست مواجه شد و جهان به چند قسمی شدن قدرت رسید. پس از حادثه یازده سپتامبر، آمریکایی ها حتی با ورود به کشورهای افغانستان، عراق نیز شکست خورده اند و به نوعی قدرت و هیبت آمریکایی ها افول پیدا کرد و حالا با فعال کردن تروریست ها که با پول برخی از کشورهای عربی فعالیت می کنند این افراد را به جان کشورهای منطقه انداخته اند.

وی افزود: البته روس ها هم اکنون در مسائل سوریه فعالیت خوبی دارند و هماهنگی های شایسته ای با ایران و دولت سوریه داشته اند. یک قدرت نمایی هم در مسئله اوکراین در مقابل آمریکا از خود نشان دادند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: در این فضایی که گفته شد به فضل الهی ایران از یک راهبرد و دکترین نظامی خاص بهره مند است، راهبرد ایران مبتنی بر دفاع بازدارنده است که این دفاع بازدارنده برای صلح و امنیت پایدار در منطقه و جهان است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است که سرزمین مقدس فلسطین را اشغال کرده است. ایران با این رژیم دشمن است. ایران در یک مبارزه دائم با تکفیری ها در هر مکان و هر زمانی که آنها بخواهند ظاهر شوند، ظاهر می شود و به کمک کشورهایی که از ما کمک میخواهند می رود. بعد از جنگ هشت ساله قدرت و نفوذ ایران افزایش پیدا کرده و وزن ژئوپولوتیک ایران افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل است که آمریکایی ها مجبور شدند با ایران کنار بیایند و پای میز مذاکره بنشینند. امروز شاهد رژه مقتدرانه ایران بودیم. این قدرت و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و امنیت امروزی از برکات دوران دفاع مقدس است. امروز ایران الگوی مقاومت است و الگوی کشورهای لبنان، سوریه و یمن قرار گرفته است.

وی افزود: 51 درصد از ظرفیت ما زیر 30 ساله هستند. امام و شهدا را ندیده اند. وظیفه شما پیشکسوتان و تمام کسانی که در جنگ حضور داشته اند این است که برای جوانان بنویسید و ضبط کنید.

سرلشکر صفوی در پایان با توصیه های به پیشکسوتان به نقل چند خاطره از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: ما و کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتیم نتوانستیم آن طور که باید در کنار خانوادههایمان حضور داشته باشیم. من خودم در طول مدت هشت سال دفاع مقدس هیچ سال تحویلی را در منزل حضور نداشتم و هنگام تولد هر سه فرزندم نیز همین طور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار