سخنگوی دولت:

محور عملکرد دولت در دوران کرونا، جان و نان مردم بود

بهادری‌جهرمی با اشاره به عملکرد موفق دولت در مدیریت کرونا گفت: شعار و محور عملکرد دولت سیزدهم، جان و نان مردم بود و به‌طور جدی با این شعار در میدان وارد شد.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ - 27July 2022

محور عملکرد دولت در دوران کرونا، جان و نان مردم بود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت، اظهار داشت: در چندین سال گذشته این‌گونه بود که برخی پشت یک میز نشسته و برجام را به عنوان کلید راه حل مشکلات در دست گرفته و مردم را به آن امیدوار کرده بودند. در حوزه بین الملل و سیاست داخلی هم به همین صورت عمل کردند.

سخنگوی دولت افزود: ۴ سال است که اوضاع اقتصادی کشور با مشکل مواجه است و این مربوط به ۴ ماه اخیر نیست، در طول ۱۰ سال اخیر میانگین رشد اقتصادی صفر بوده است و این میزان دارایی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این که رشد اقتصادی نداشته ایم تورم افزایش یافته، جمعیت افزایش یافته و همچنین فاصله طبقاتی افزایش یافته‌است و ثروت و سرمایه اقتصادی به طور عادلانه تقسیم نشده است.

جهرمی در ادامه سخنانش گفت: کمترین میزان مشارکت در انتخابات نشان دهنده این بود که مردم از عملکرد دولت وقت راضی نبوده اند.

سخنگوی دولت با اشاره به عملکرد موفق دولت در مدیریت کرونا گفت: شعار و محور عملکرد دولت سیزدهم، جان و نان مردم بود و به طور جدی با این شعار در میدان وارد شد. دولت تمام قد تلاش خود را در مدیریت کرونا و تکمیل انبار‌های کالا‌های اصلی و اساسی کشور به کار گرفت.

جهرمی با اشاره به سیاست دولت در زمینه عفاف و حجاب گفت: ما نسخه پیچیده خاصی در این زمینه نداریم و قانونی است که در سال ۱۴۰۰ تصویب شده و الان دولت قدم قدم دارد آن را اجرا می‌کند و این هم یکی از امور در کنار سایر امور است.

سخنگوی دولت در مورد افزایش خدمات پزشکی عنوان کرد: رشته‌های پزشکی در کشور لوکس شده و دولت یک اصلاح در این راستا دارد انجام می‌دهد و دارد نظارت بیمه را ساختارمند می‌کند.

جهرمی افزود: در حوزه پزشکی باید به استاندارد جهانی برسیم، چون ظرفیت علمی و انسانی اش در کشور موجود است، باید زیرساخت هم ایجاد شود و تکمیل این زیرساخت‌ها در دستور کار دولت است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه روش ما در دولت روش اقناع سازی است، گفت: ما هیچ گونه اقدام ناگهانی در دولت را قبول نداریم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار